Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Το στοίχημα… και τι άλλο κρύβει ο “πόλεμος” Μαρινάκη – Μελισσανίδη

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Του
Γιάννη Μηνδρινού

Η
αποκάλυψη του Βασίλη Βέργη για συζητήσεις της ΠΑΕ Ολυμπιακός με την
ιδιωτική στοιχηματική εταιρεία Stoiximan.gr, που πρόσφατα έγινε χορηγός
φανέλας του μπασκετικού Παναθηναϊκού ήταν, αναμφίβολα, «το θέμα του μήνα» για
όσους ασχολούνται με το χώρο.

Κατ΄
αρχάς η πληροφορία επιβεβαιώθηκε από πολλές πηγές. Σε σημείο που να μη μένει
καμία απολύτως αμφιβολία για την (δεδομένη, έτσι κι αλλιώς) εγκυρότητα -μέχρι
κεραίας- του ρεπορτάζ.

Κι
ανεξάρτητα από το αν οι συζητήσεις καταλήξουν σε συμφωνία ή ναυαγήσουν και μόνο
το γεγονός ότι γίνονται διαπραγματεύσεις δείχνει πως το κομμάτι του «πολέμου»
Μαρινάκη – Μελισσανίδη που
αφορά στα τυχερά παιχνίδια και τον ΟΠΑΠ,
βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Και μάλιστα με τόση ένταση, που ξαφνιάζει ακόμη και
τους πλέον μυημένους…

Οι «μάχες» είναι όχι μόνο πολυεπίπεδες, αλλά και καθημερινές. Μόλις προχθές ο
ΟΠΑΠ κατάφερε μια σημαντική νίκη, παίρνοντας το ιπποδρομιακό στοίχημα,
το οποίο διεκδικούσε και η ΙΝΤΡΑΛΟΤ, του Σωκράτη Κόκκαλη.

Κι όσοι πιστεύουν ότι ο ΟΠΑΠ έβγαλε 40,5
εκατομμύρια από το ταμείο του για να εξασφαλίσει τη διοργάνωση ενός παιχνιδιού
που είχε μόλις 65 εκατομμύρια τζίρο πέρσι, κάνουν ένα τεράστιο λάθος.

Στην πραγματικότητα, με αυτή του την κίνηση, ο Οργανισμός εξαγόρασε τα 600,
περίπου, πρακτορεία ιπποδρομιακού στοιχήματος στην Ελλάδα, τα οποία αν
κατέληγαν στην ΙΝΤΡΑΛΟΤ θα δημιουργούσαν αυτόματα ένα ανταγωνιστικό της
ΟΠΑΠ δίκτυο! Μέσα από το οποίο θα μπορούσε (πιθανότατα) να προσφερθεί όχι μόνο
ιπποδρομιακό στοίχημα, αλλά και στοίχημα ιδιωτικών εταιρειών!

Ποιο θα είναι το επόμενο επεισόδιο στον «πόλεμο» των δυο πλευρών; Κανείς δεν
γνωρίζει… Αν, ωστόσο, οι διαπραγματεύσεις Ολυμπιακού – stoiximan.gr έχουν
θετική κατάληξη, δημιουργείται ένας ισχυρός δεύτερος πόλος στον τομέα
των τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα.

Ένας ανταγωνιστής του ΟΠΑΠ, που με «όχημα»
τα μεγαλύτερα brand στο χώρο του ελληνικού αθλητισμού, τον Ολυμπιακό δηλαδή
(ποδόσφαιρο) και τον Παναθηναϊκό (μπάσκετ), θα επιχειρήσει να κερδίσει
όσο γίνεται μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα.

Ποιος θα μπορεί τότε να αποκλείσει την
πιθανότητα στο τέλος της σεζόν, που ολοκληρώνεται η χορηγία του ΟΠΑΠ στη Σούπερ
Λίγκα
, να διεκδικήσει την κεντρική χορηγία του πρωταθλήματος η
stoiximan.gr; Βάζει κάποιος το χέρι του στη φωτιά πως δεν θα συμβεί αυτό;

Σε κάθε περίπτωση, οι επόμενες εβδομάδες αναμένεται να έχουν τεράστιο
ενδιαφέρον. Ο «πόλεμος» είναι αλήθεια πως γιγαντώνεται και καθημερινά νέα
«όπλα» μπαίνουν στο παιχνίδι… Το τοπίο μοιάζει με κινούμενη άμμο και μια
μικρή λεπτομέρεια ή ένα λάθος είναι αρκετό για να αποκτήσει η μια ή η άλλη
πλευρά προβάδισμα.

Κάτι τελευταίο: Η παρουσία του πρώην Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου της
ΟΠΑΠ Α.Ε, Γιάννη Σπανουδάκη, στο Διοικητικό Συμβούλιο της Stoiximan.gr
εξασφαλίζει στην ιδιωτική εταιρεία «γνώση εκ των έσω» για τον τρόπο λειτουργίας
του Οργανισμού. Κι αυτό δείχνει πόσο καλά «μετρούν» οι δυο πλευρές την κάθε
τους κίνηση…

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο