ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ των 4 αντιδημάρχων του Δήμου Δωρίδας
Χρόνος ανάγνωσης: 49 λεπτά
Δωρίδας Γιώργος Καπεντζώνης, μεταβίβασε και όρισε τις αρμοδιότητες στους τέσσερις
Αντιδημάρχους Αντωνόπουλο Κωνσταντίνο, Ευσταθίου Ανδρέα, Καλλιαμπέτσο Παναγιώτη και Καραχάλιο Δημήτριο , οι οποίοι έχουν θητεία από 7 Ιανουαρίου 2013 μέχρι 31
Αυγούστου 2014.
Στον Αντιδήμαρχο Αντωνόπουλο Κωνσταντίνο :
ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
ανάπτυξη και οργάνωση των Διοικητικών Υπηρεσιών, έλεγχο των λειτουργιών τους,
με στόχο την αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και απόδοση τους, προς το σκοπό
διασφάλισης της ποιότητας του παρεχόμενου έργου τους,
των αποφάσεων χορήγησης αδειών με ή χωρίς αποδοχές και μετακίνησης εκτός έδρας
στο εσωτερικό και εξωτερικό των υπαλλήλων του Δήμου. Έλεγχο τήρησης του ωραρίου
προσέλευσης και αποχώρησης, όλων των υπαλλήλων του Δήμου,
και έλεγχο της Υπηρεσίας Προγραμματισμού Οργάνωσης και Πληροφορικής, των
Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών και των e-kep,
και έλεγχο του συνόλου των αρμοδιοτήτων της Οικονομικής Υπηρεσίας,
υπογραφή όλων των ενταλμάτων πληρωμής της Οικονομικής Υπηρεσίας, σε περίπτωση
απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου,
την αποτύπωση των παροχών νερού και των υδρομετρητών, καθώς και την καταγραφή
των καταναλώσεων νερού στους υδρομετρητές για την είσπραξη του σχετικού
αντιτίμου,
με Σωματεία και Συλλόγους που έχουν την έδρα τους στο Δήμο Δωρίδος, προς το
σκοπό της επιλεξιμότητας των προγραμμάτων δράσης τους που επιχορηγούνται από
τον Δήμο,
της Δημοτικής περιουσίας, παρακολούθηση της λειτουργίας κληροδοτημάτων και
αξιοποίηση της περιουσίας τους,
και παρακολούθηση της Μηχανοργάνωσης όλων των υπηρεσιών του Δήμου, των
Συστημάτων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών, νέων τεχνολογιών,
καινοτομιών και των ζητημάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας,
έλεγχο και παρακολούθηση αναπτυξιακών προγραμμάτων (ΕΣΠΑ, λοιπών προγραμμάτων
συγχρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, αυτοτελών προγραμμάτων της
Ευρωπαϊκής Ένωσης, Εθνικών προγραμμάτων, κλπ),
το σχεδιασμό, υλοποίηση και παρακολούθηση προγραμμάτων και δράσεων σε σχέση με
την επιχειρηματικότητα, καθώς και την εκπόνηση μελετών και ερευνών προς το
σκοπό της οικονομικής ανάπτυξης του Δήμου,
και έλεγχο του τουριστικού σχεδιασμού και υποδομών,
γάμων,
και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το
αντικείμενό του,
υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω
καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων,
συνεργασία με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών
Κοινοτήτων όλου του Δήμου για θέματα της αρμοδιότητάς του,
Στον Αντιδήμαρχο Ευσταθίου
Ανδρέα :
ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ
Δημοτικών Ενοτήτων Βαρδουσίων και Ευπαλίου με αρμοδιότητες και ευθύνη:
των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες,
εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές Ενότητες,
για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις
Δημοτικές Ενότητες,
βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν.
3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές
υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων,
με τους Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους,
και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών
στοιχείων,
ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
κοινόχρηστων χώρων,
ύδρευσης,
των εγκαταστάσεων βιολογικών καθαρισμών,
του δικτύου αποχέτευσης,
κοιμητηρίων,
ηλεκτροφωτισμού,
των δικτύων άρδευσης
και πανηγυρικού διακόσμου,
πολιτικών γάμων,
και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το αντικείμενό
του, (τοπικό και καθ’ ύλη).
υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων
κατά τόπο και καθ’ ύλην,
Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου
για θέματα της αρμοδιότητάς του,
Στον Αντιδήμαρχο Καλλιαμπέτσο Παναγιώτη :
ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
ειδικότερα:
του περιβάλλοντος στην περιοχή του Δήμου,
για τις προστατευόμενες περιοχές,
(ΧΑΔΑ),
περιβαλλοντικά ορθή λειτουργία των σφαγείων, ιχθυοκαλλιεργειών, μεταλλείων,
ελαιοτριβείων, καθώς και των πάσης φύσεως επιχειρήσεων,
γνώμης για καθορισμό Βιομηχανικών, Βιοτεχνικών και Επιχειρησιακών Περιοχών και
των περιβαλλοντικών επιπτώσεων τους,
και λήψη μέτρων προστασίας και αναβάθμισης της αισθητικής των Τοπικών
Κοινοτήτων και οικισμών,
δρόμων,
και έλεγχο της Τεχνικής Υπηρεσίας και ειδικότερα:
τεχνικών έργων,
και σήμανσης,
μετακίνησης εντός και εκτός έδρας των Μηχανικών της τεχνικής υπηρεσίας του
Δήμου,
και έλεγχο της Υπηρεσίας Πολεοδομίας και του χωροταξικού σχεδιασμού,
αδειών καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, εμπορίου, λαϊκών αγορών,
δημοτικών κτιρίων,
πολιτικών γάμων,
και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το καθ’ ύλη
αντικείμενό του,
υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω
καθ’ ύλην αρμοδιοτήτων,
Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου
για θέματα της αρμοδιότητάς του,
Στον Αντιδήμαρχο Καραχάλιο Δημήτριο :
ΚΑΤΑ ΤΟΠΟ
Δημοτικών Ενοτήτων Λιδωρικίου και Τολοφώνος με αρμοδιότητες και ευθύνη:
των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Δημοτικές Ενότητες,
της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στις Δημοτικές
Ενότητες,
για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στις
Δημοτικές Ενότητες,
βεβαιώσεων και πιστοποιητικών, βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας (άρθρου 279 του Ν.
3463/2006) και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές
υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων,
Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων για την επίλυση
των προβλημάτων τους,
τη διαφύλαξη των εντός των πρώην Δημαρχείων υλικών περιουσιακών στοιχείων.
ΚΑΘ’ ΥΛΗΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟ
(Υγείας, Πρόνοιας, Πρόγραμμα Βοήθεια στο Σπίτι, κλπ),
μηχανημάτων έργων,
δρόμων,
υποδομών,
και υποδομών,
και υποδομών,
και ειδικότερα αδειοδοτήσεις σχετικά με τον τομέα των μεταφορών και
συγκοινωνιών,
και επίλυση θεμάτων των πολιτών σε αιτήματα – αναφορές σε σχέση με το
αντικείμενό του,
υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω
αρμοδιοτήτων κατά τόπο και καθ’ ύλην,
Προέδρους τα Μέλη και τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων όλου του Δήμου για
θέματα της αρμοδιότητάς του.
Δημάρχου ορίζονται ακόμα τα εξής :
* Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή
κωλύεται τα καθήκοντά του θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος και
σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος και του Αντιδημάρχου Αντωνόπουλου Κωνσταντίνου τα καθήκοντα του Δημάρχου
θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος Καραχάλιος
Δημήτριος. Εννοείται ότι τα παραπάνω ισχύουν και στις περιπτώσεις απουσίας ή
κωλύματος του Δημάρχου να παραστεί ενώπιον άλλων Αρχών ή Οργάνων της Πολιτείας
(Υπουργών, Υφυπουργών, Βουλευτών, Κοινοβουλευτικών Εκπροσώπων, Γενικών
Γραμματέων Υπουργείων, Περιφερειαρχών, Γενικών Γραμματέων Αποκεντρωμένων
Διοικήσεων, κλπ, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αναφερομένων),
· Οι Αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της
θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του προεδρείου του δημοτικού
συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή
με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.
· Σε
περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των καθ’ ύλην Αντιδημάρχων κ.κ. Αντωνόπουλου
Κωνσταντίνου και Καλλιαμπέτσου Παναγιώτη οι αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από
τον Δήμαρχο.
· Σε
περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων κ.κ. Ευσταθίου Ανδρέα και
Καραχάλιου Δημητρίου οι καθ’ ύλην αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από το
Δήμαρχο, ενώ οι κατά τόπον αρμοδιότητές τους θα ασκούνται από τους
Αντιδημάρχους κ.κ. Καλλιαμπέτσο Παναγιώτη και Αντωνόπουλο Κωνσταντίνο
αντίστοιχα.
· Οι
Αντιδήμαρχοι Ευσταθίου Ανδρέας και
Καλλιαμπέτσος Παναγιώτης θα είναι έμμισθοι και θα λαμβάνουν την προβλεπόμενη
αντιμισθία από τον Δήμο Δωρίδος. Οι Αντιδήμαρχοι Αντωνόπουλος Κωνσταντίνος και Καραχάλιος
Δημήτριος θα είναι άμισθοι και θα έχουν εφαρμογή οι διατάξεις του άρθρου 3, της
Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 256/Α/31-12-2012) , δηλαδή θα παίρνουν τον
μισθό τους από την υπηρεσία που προέρχονται.