Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Ξεκινά τον Απρίλιο η Ολυμπία οδός Μεγάλη διευκόλυνση για τους Δωριείς

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 5 λεπτά

Τον Απρίλιο του 2013 αναμένεται η επανεκκίνηση των έργων στους μεγάλους αυτοκινητοδρόμους της χώρας και μεταξύ αυτών της Ολυμπίας Οδού ανακοίνωσε ο Υπουργός Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης αφού ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διαπραγμάτευση του υπουργείου με τις κατασκευάστριες κοινοπραξίες και ξεκινά αμέσως το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης με τις δανείστριες τράπεζες και την Κομισιόν.

«Το πρώτο ημίχρονο ολοκληρώθηκε θετικά» είπε χαρακτηριστικά ο κ. Χατζηδάκης. Το δεύτερο μέρος της διαπραγμάτευσης υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί στα τέλη του Φεβρουαρίου και μέσα στον Απρίλιο θα ξαναρχίσουν οι εργασίες.

Για την Ολυμπία Οδό θα προχωρήσει σε αυτή τη φάση το τμήμα Κορίνθου – Πατρών που χρησιμοποιείται πολύ συχνά από τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών της Δωρίδας.

Όπως έγινε γνωστό, δεν θα γίνουν νέες συμβάσεις, αλλά για οικονομικούς λόγους, και επειδή προέκυψαν προβλήματα, τεχνικής φύσεως, αποφασίστηκε η Ολυμπία Οδός να φθάσει άμεσα μέχρι την Πάτρα, ενώ το υπόλοιπο περίπου 20% του έργου, μέχρι την Τσακώνα, θα μετατεθεί για δύο-τρία χρόνια μετά. Το ίδιο θα συμβεί και με τον Ε 65, με το τμήμα Τρικάλων – Γρεβενών. Η ολοκλήρωσή του θα μετατεθεί για δύο – τρία χρόνια μετά.

Ωστόσο, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός, όλα τα τμήματα θα ολοκληρωθούν και δεν αλλάζει ο αρχικός σχεδιασμός του έργου. Επίσης, διευκρινίστηκε πως δεν αλλάζει η πολιτική των διοδίων όπως έχει συμφωνηθεί.

Σε συνέντευξη τύπου ο Υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών κος Κωστής Χατζηδάκης ανακοίνωσε την συμφωνία με τις εταιρείες παραχώρησης για την επανεκκίνηση των έργων στους 4 αυτοκινητόδρομους δημιουργώντας ανάμεικτα συναισθήματα καθώς οι δρόμοι θα ξεκινήσουν και πάλι μερικώς «κουρεμένοι» καθώς θα κατασκευαστεί το 80% του συνολικού μήκους και των 4 οδικών αξόνων.

H υλοποίηση του υπόλοιπου 20%, που έχει “κολλήσει” λόγω προσφυγών στο ΣτΕ ή δεν έχει ακόμη ξεκινήσει να υλοποιείται, θα μετατεθεί έως και τρία χρόνια.

Ανάμεσα στα τμήματα που “κουρεύονται” είναι και το Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα.

Όπως είπε ο Κ. Χατζηδάκης έχει ήδη αρχίσει το β΄ ημίχρονο δηλαδή οι διαπραγματεύσεις με τις 43 ελληνικές και ξένες τράπεζες που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση των έργων. Σε κάποιους από τους οδικούς άξονες μένουν “γκρίζα” σημεία, ενώ μέλη των κοινοπραξιών κατασκευής αντιδρούν στις περικοπές του φυσικού αντικειμένου.

Οι οδικοί άξονες που επανεκκινούνται είναι οι:

– Ολυμπία Οδός: (οδικός άξονας Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα)

– Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (οδικός άξονας Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας)

– Κεντρική Οδός Ε65 (οδικός άξονας Λαμία-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Εγνατία και τμήμα ΠΑΘΕ Σκάρφεια –Ράχες)

– Ιόνια Οδός (οδικός άξονας Αντίρριο-Ιωάννινα και τμήμα ΠΑΘΕ Μεταμόρφωση Αττικής-Σκάρφεια Φθιώτιδας)

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -