Τα μικρο-Δωρικά… του Δωριάδη !
- Διαφήμιση -
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Για έναν από τους πρώτους μεγάλους στόχους που έθεσε η νέα Δημοτική Αρχή της Δωρίδας φαίνεται ότι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την υλοποίηση του. Έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι η μελέτη για τον παραλίμνιο αγωγό της Λίμνης του Μόρνου, ύψους αρκετών εκατομμυρίων ευρώ, μέσα από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ, εγκρίθηκε από τη Γενική Γραμματεία Περιφέρειας και μέσα στις επόμενες ημέρες θα έχουμε αναλυτικές ανακοινώσεις από τους αρμόδιους. Αν αληθεύει η πληροφορία , είναι ένα μεγάλο επίτευγμα , για την στήριξη της ανάπτυξης της ορεινής Δωρίδας.
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΓΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΣ-ΜΑΛΑΝΔΡΙΝΟΥ
Σε καλή πορεία όμως βρίσκεται και η κατασκευή του δρόμου Αγίας Ευθυμίας – Φυλακών Μαλανδρίνου, που είναι μέρος της εθνικής οδού Άμφισσας – Λιδωρικίου. Η εταιρεία που ανέλαβε το έργο έχει βάλει… φουλ στις μηχανές , τα συνεργεία δουλεύουν πυρετωδώς και σίγουρα το έργο φαίνεται να υλοποιείται μέσα στα χρονικά όρια που έχουν τεθεί. Πρέπει να πούμε εδώ ότι η ολοκλήρωση ανακατασκευής της εθνικής οδού Άμφισσας – Λιδωρικίου , είναι ένα από τα μεγάλα επίσης στοιχήματα , που θα παίξουν επίσης καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ορεινής Δωρίδας.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ
Στις κάλπες προσέρχονται τη Τρίτη, 15 Νοεμβρίου 2011 οι καθηγητές του ν. Φωκίδας που είναι και μέλη της τοπικής ΕΛΜΕ, προκειμένου να εκλέξουν το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης. Θα προηγηθεί τακτική γενική συνέλευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του ΕΠΑΛ Άμφισσας.
Από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης χορηγείται ειδική άδεια μιας (1) ημέρας για τη διευκόλυνση των καθηγητών που επιθυμούν να συμμετάσχουν στις διαδικασίες. Τα σχολεία των οποίων οι καθηγητές θα λάβουν μέρους στις εκλογοαπολογιστικές διαδικασίες θα παραμείνουν κλειστά. Όσοι καθηγητές δεν θα συμμετάσχουν στη Συνέλευση υποχρεούνται να βρίσκονται στα σχολεία τους.
ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΑΛΙΕΙΑΣ
Όσοι από τους ιδιοκτήτες επαγγελματικών αλιευτικών σκαφών επιθυμούν να εφοδιαστούν με Ειδική Άδεια αλιείας μεγάλων πελαγικών ψαριών (ερυθρός τόνος, ξιφίας, μακρύπτερος τόνος) για το έτος 2012, θα πρέπει να προσέλθουν στα γραφεία της αρμόδιας Υπηρεσίας Φωκίδας (Γιδογιάννου 31, Διοικητήριο, Άμφισσα) προκειμένου να καταθέσουν σχετική αίτηση.
Οι αιτήσεις που αφορούν την αλιεία ερυθρού τόνου θα πρέπει να έχουν κατατεθεί και πρωτοκολληθεί μέχρι και την 15η Νοεμβρίου 2011, ενώ για τα υπόλοιπα είδη μέχρι και την 25η Νοεμβρίου 2011.
Για περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών στα γραφεία της Υπηρεσίας του Τμήματος Αλιείας της Περιφερειακής Ενότητας Φωκίδας και στα τηλέφωνα 22653 50540 & 26340 51297.
Η ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΜΟΡΝΟΥ
Σε στάδιο αποσάρθρωσης και διάβρωσης της επιφάνειας της βρίσκεται η ιστορική Γέφυρα του Μόρνου σύμφωνα με την πρώτη διαπίστωση που έκανε μηχανικός της Αντιπεριφέρειας από την Διεύθυνση Τεχνικών Έργων.
Η Αντιπεριφερειάρχης Γιώτα Γαζή μετά από δημοσίευμα της εφημερίδας ΩΡΑ της ΦΩΚΙΔΑΣ που παρουσίασε και το DORIDA News,έστειλε αμέσως αρμόδιο μηχανικό για να διενεργήσει αυτοψία, όπου διαπίστωσε τα προβλήματα αποσάρθρωσης και διάβρωσης των τσιμέντων της γέφυρας. Η τεχνική έκθεση πρόκειται να σταλεί στους συναρμόδιους, δηλαδή την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προκειμένου να συγκροτηθεί κοινό κλιμάκιο ώστε να εκπονηθεί μελέτη για την εκτίμηση της κατάστασης.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Γιώτα Γαζή διαπιστώθηκε από τον μηχανικό που εξέτασε τη γέφυρα, αποσάρθρωση και διάβρωση της επιφάνειας του σκυροδέματος, εμφάνιση οπλισμού αλλά και κάποιες βλάβες στο οδόστρωμα.
Να υπενθυμίσουμε ότι η γέφυρα του Μόρνου παρέμεινε σε πλήρη εγκατάλειψη εδώ και δεκαετίες αφού δεν έχει γίνει απολύτως καμία συντήρηση εδώ και τριάντα χρόνια.
Εβδομήντα πέντε χρόνια μετά την κατασκευή της, η γέφυρα αφέθηκε στη μοίρα της, με αποτέλεσμα σήμερα να βρίσκεται σε άσχημη κατάσταση, και να κινδυνεύουν οι ζωές των ανθρώπων που περνάνε από αυτή.
Εδώ και αρκετό καιρό οι πολίτες είχαν γίνει μάρτυρες αποκολλήσεων κομματιών τσιμέντου από τα τόξα, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές, που είχαν πέσει πάνω σε διερχόμενα αυτοκίνητα. Παράλληλα οι γωνίες στα
πεζοδρόμια έχουν φθαρεί, με αποτέλεσμα να σκίζονται τα λάστιχα των αυτοκινήτων, αλλά να κινδυνεύουν και οι πεζοί.
Να επισημάνουμε ότι η γέφυρα του Μόρνου είναι η κύρια και βασική οδός πρόσβασης για τα χωριά της ορεινής Ναυπακτίας, αλλά και τα χωριά της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου και των Βαρδουσίων.
- Διαφήμιση -