Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Ι. ΜΠΟΥΓΑΣ :  Αντίστροφη μέτρηση για δύο μεγάλα έργα – Οδός Μπράλου – Άμφισσας και Διώρυγα Κορίνθου

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Η αντίστροφη μέτρηση για την υλοποίηση δύο μεγάλων έργων που αφορούν τη Φωκίδα ξεκίνησε σύμφωνα με ανακοίνωση του βουλευτή και Γεν. Γραμματέα Κ.Ο. της ΝΔ Ιωάννη Μπούγα.

Όπως ενημέρωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γεώργιος Καραγιάννης, την Κοινοβουλευτική Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, η απαιτούμενη μελέτη αποκατάστασης των ζημιών της Διώρυγας Κορίνθου ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες στις 22.11.2021.

Ο μειοδότης ανακηρύχθηκε τελικώς με μειωμένο προϋπολογισμό έργου (30,6 εκατ. ευρώ) και άμεσα θα λάβει χώρα η υπογραφή της σύμβασης, με συνολικό χρόνο αποπεράτωσης τους 24 μήνες, εκ των οποίων 16 μήνες πραγματικού χρόνου εργασιών, ώστε να γίνει προσπάθεια η διώρυγα να παραμείνει ανοιχτή κατά τις θερινές περιόδους των ετών 2022 και 2023.

-- Διαφήμιση --

Συνεπώς, μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο επετεύχθη η ολοκλήρωση όλων των αναγκαίων μελετών και διαδικασιών, ώστε το σημαντικό αυτό έργο για ολόκληρη τη χώρα να υλοποιηθεί άμεσα, με κύριους στόχους την ασφάλεια και τη βιωσιμότητά του.

ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΜΠΡΑΛΟΣ – ΑΜΦΙΣΣΑ

Σήμερα δημοπρατήθηκε το τμήμα «Μπράλος – Άμφισσα» του διαγώνιου οδικού άξονα «Θερμοπύλες – Ιτέα – Αντίρριο» δήλωσε ο Ιωάννης Μπούγας.

 Πρόκειται για το μεγαλύτερο, από άποψη κόστους, και σημαντικότερο, από άποψη οφέλους, έργο στην Φωκίδα και ένα από τα 4 μεγαλύτερα οδικά έργα, που έχουν προγραμματιστεί και θα υλοποιηθούν τα επόμενα χρόνια στην Χώρα μας, γεγονός που αποδεικνύεται από τον προϋπολογισμό του (280 εκατομμύρια ευρώ) και από την συμμετοχή στην δημοπρασία των μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών.

 Οι επωφελείς συνέπειες για την περιοχή μας είναι πολλές, τόσο κατά το στάδιο κατασκευής του έργου, κυρίως λόγω των πολλών άμεσων και έμμεσων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν, όσο και μετά την κατασκευή του, καθώς η Φωκίδα καθίσταται συγκοινωνιακός κόμβος μεταξύ ανατολικής, δυτικής Ελλάδας και Πελοποννήσου.

Η δημοπράτηση του έργου βάζει τέλος στην απραξία και αδιαφορία δεκαετιών εκ μέρους της Πολιτείας για την Φωκίδα, αλλά και στην αμφισβήτηση αν είμαστε αρκετά ισχυροί να διεκδικήσουμε και να επιτύχουμε την κατασκευή μεγάλων έργων. Με επιμονή, συνεργασία, σοβαρότητα, μεθοδικότητα, επιχειρήματα και στρατηγική μπορούμε να καταφέρουμε πολλά για τον τόπο μας.

Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και η Κυβέρνηση δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για την Φωκίδα και θα συνεχίσουν να το πράττουν. Ο οδικός άξονας «Μπράλος – Άμφισσα» είναι η απαρχή μεγάλων και σημαντικών έργων για την ιδιαίτερη πατρίδα μας.

Προσωπικά, χαίρομαι ιδιαίτερα για την σημερινή εξέλιξη δήλωσε ο Ιωάννης Μπούγας. Όπως πράττω εδώ και πολλά χρόνια, από την πρώτη ώρα της διεκδίκησης μέχρι σήμερα, θα εξακολουθήσω να παρακολουθώ στενά την εξέλιξη του έργου εως ότου ολοκληρωθεί (με βάση την προκήρυξη σε 54 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης), σε συνεργασία δε με τους φορείς του τόπου και την Κυβέρνηση θα εργαστούμε για να σχεδιάσουμε την συνέχιση μέχρι την φυσική του κατάληξη στο Αντίρριο και την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή του για την Φωκίδα, ώστε να αποτελέσει πολλαπλασιαστή ανάπτυξης του τόπου μας κι έργο αναφοράς των επόμενων γενεών.

- Διαφήμιση -

Subscribe to our newsletter
Subscribe to our newsletter

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -