Σοκ και αγανάκτηση στο Γυμνάσιο Ευπαλίου από περίεργη απόφαση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδος
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Σοκ, αναστάτωση και αγανάκτηση έχει προκαλέσει στη μαθητική κοινότητα του Ευπαλίου μια περίεργη απόφαση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδος.
Ειδικότερα σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Φωκίδας με απόφασή της για το Γυμνάσιο Ευπαλίου δεν χώρισε τη Β′ τάξη του σχολείου σε δύο τμήματα όπως ήταν την περσινή χρονιά με αποτέλεσμα να φοιτούν φέτος 27 μαθητές σε ένα τμήμα!
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος των καθηγητών θεωρούν ότι είναι επιβεβλημένος ο χωρισμός σε δύο τμήματα λόγω των ιδιαίτερων υγειονομικών συνθηκών που επικρατούν .
Στο σχολικό συγκρότημα υπάρχει πλεόνασμα αιθουσών για να φιλοξενήσουν τα δύο τμήματα , επίσης υπάρχει πλεόνασμα διδακτικών ωρών σε όλες τις ειδικότητες καθηγητών, δεν επιβαρύνεται δηλαδή το κράτος με επιπλέον διδακτικό προσωπικό .
Αντίθετα η δημιουργία δύο τμημάτων διευκολύνει την εκπαιδευτική διαδικασία .
Ο μη χωρισμός των τμημάτων έχει προκαλέσει την έντονη δυσαρέσκεια και αγανάκτηση των γονέων, καθώς αναμένεται «διαρροή» μαθητών στα σχολεία της Ναυπάκτου, όπως είχε συμβεί και στο παρελθόν, με μεγάλα προβλήματα για όλους.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι για την περίεργη αυτή απόφαση έχει ενημερωθεί ο Αντιδήμαρχος παιδείας του Δήμου Δωρίδας Γιώργος Γλυμίτσας και η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Ελένη Παπαγεωργίου που προχώρησαν σε σχετικές ενέργειες, ενώ έχει ενημερωθεί και ο βουλευτής Ιωάννης Μπούγας.
Με αφορμή το γεγονός αυτό η καθηγητική παράταξη Φωκίδας Ανεξάρτητη Αγωνιστική Φορά (ΑΝ.Α.ΦΟΡΑ) εξέδωσε ανακοίνωση που αναφέρει :
“Η ΑΝ.Α.ΦΟΡΑ είναι αναγκασμένη να επανέλθει σε ένα θέμα για το οποίο έχει ήδη δημοσιοποιήσει τη θέση της.
Ζητάμε από τους αρμόδιους φορείς να επιτρέψουν, τουλάχιστον σε όποιο σχολείο είναι δυνατό, τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα.
Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν αίθουσες, πλεόνασμα ωρών εκπαιδευτικών, να έχουν διοριστεί περίπου 12.000 εκπαιδευτικοί και εν μέσω πανδημίας τα τμήματα να είναι με είκοσι επτά (27) και είκοσι οκτώ (28) μαθητών.
Πολλές φορές το αυτονόητο δε χρειάζεται επεξηγήσεις…”