Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Κύρωση της συμφωνίας για τον αυτοκινητόδρομο Ε65 Λαμίας – Ιτέας – Δωρίδας – Αντιρρίου

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Κυρώθηκε  η συμφωνία για την κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας «Ε-65»,(Λαμίας – Ιτέας – Δωρίδας – Αντιρρίου) ενός έργου κομβικής σημασίας για τη χώρα, καθότι συνδέει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα, συμβάλλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ελληνικής περιφέρειας και εντάσσεται πλέον στα διευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών.

Ειδικότερα, όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός κατά τη χθεσινή του παρέμβαση στη Βουλή, το έργο αυτό χαράσσει νέους ορίζοντες και η ψήφιση του σήμερα αποτελεί το τέλος μιας εκκρεμότητας 14 ετών, καθώς δημοπρατήθηκε επί κυβέρνησης Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, ο Ε-65 είναι ένας πράσινος δρόμος, που οδηγεί στο μέλλον και συμβάλλει στην ανάπτυξη της Θεσσαλίας, της Δυτικής Μακεδονίας και της Στερεάς Ελλάδας μέσω της πράσινης μετάβασης. Πρόκειται για ένα έργο που ενώνει στην κυριολεξία όλη τη χώρα, βγάζει ολόκληρες περιοχές από την απομόνωση και δημιουργεί τις αναγκαίες παραμέτρους ανάπτυξης της ελληνικής περιφέρειας. Η ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου συμβολίζει τη βούληση της Κυβέρνησης να χρησιμοποιήσει τις υποδομές ως εφαλτήριο ανάπτυξης, ενώ αποτελεί απόδειξη της προγραμματικής μας συνέπειας.

Η ολοκλήρωση της κατασκευής του ανωτέρω έργου καθιστά επιβεβλημένη την κατασκευή του Διαγώνιου Άξονα «Θερμοπυλών – Ιτέας – Δωρίδας – Αντιρρίου», στην αναγκαιότητα του οποίου αναφέρθηκε ο εισηγητής της Ν.Δ., Θέμης Χειμάρας, Βουλευτής Φθιώτιδας, που έκανε μάλιστα εκτενή αναφορά στις προσπάθειες του Γενικού Γραμματέα της Κ.Ο. Ν.Δ. και Βουλευτή Φωκίδας, Ιωάννη Μπούγα.

-- Διαφήμιση --

Ειδικότερα, ο Θ. Χειμάρας ανέφερε:

«Δεν θα μπορούσα να παραλείψω την αναφορά σε ένα ακόμη φιλόδοξο, πολύπλοκο έργο, το οποίο όμως μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στις εμπορικές σχέσεις της Στερεάς Ελλάδας και της Πελοποννήσου και την τουριστική κίνηση. Πρόκειται για το “Διαγώνιο άξονα Λαμία-Ιτέα-Αντίρριο”, για τον οποίο έχει ήδη εκκινήσει εκ νέου συζήτηση για χρηματοδότηση μέσω κοινοτικών πόρων, με πρωτοβουλία του καλού συναδέλφου, φίλου και Γεν. Γραμματέα της Κοινοβουλευτικής μας Ομάδας, Γιάννη Μπούγα. Προσπάθεια, στην οποία δήλωσα και είμαι παρών από την πρώτη στιγμή.

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας θα επιτρέψει την ταχύτερη και ασφαλέστερη μετακίνηση από την Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία προς τη Δυτική και Νότια Ελλάδα και θα συνδέσει τον ΠΑΘΕ με την Ιόνιο Οδό. Αποτελεί μείζον έργο υποδομής και ανάπτυξης, το οποίο μπορεί:

  • να μειώσει την απόσταση Πάτρα – Λαμία κατά 25 χλμ και τον απαιτούμενο χρόνο ταξιδιού στο ήμισυ,
  • να κάνει ασφαλή τη μετακίνηση σε ένα δρόμο, που τώρα χαρακτηρίζεται από την επικινδυνότητά του,
  • να ανοίξει νέους εμπορικούς και ταξιδιωτικούς δρόμους, συνδέοντας τον Λιμένα Πατρών με το Λιμένα Βόλου, αναβαθμίζοντας το ρόλο της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

Είναι το τελευταίο κομμάτι του οδικού παζλ, ώστε κάθε περιοχή της χώρας να είναι απόλυτα προσβάσιμη με το βέλτιστο τρόπο.»

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο