Χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά
Σε απόγνωση οι μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου Λιδωρικίου εξέδωσαν ψήφισμα για την κατάσταση που επικρατεί στο Γυμνάσιό τους, που απέστειλαν στο Υπουργείο Παιδείας, την Περιφερειακή Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας, την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Φωκίδας και τον Βουλευτή Φωκίδας.
ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ
Αποφασίσαμε να σας στείλουμε για ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ψήφισμα διαμαρτυρίας, προκειμένου να εκφράσουμε τηνέντονη ανησυχία, αλλά και την αγανάκτησή μας για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε σχετικά με τις ελλείψεις των καθηγητών.
Η περυσινή σχολική χρονιά 2019-2020 ήταν πρωτόγνωρη για όλους εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, του πρωτοφανούς εγκλεισμού και της τρίμηνης απουσίας από το σχολείο. Στη δική μας περίπτωση όμως, τα προβλήματα ξεκίνησαν μαζί με την έναρξη του σχολικού έτους λόγω των απαράδεκτων και αδικαιολόγητων κενών στο ωρολόγιο πρόγραμμα, τα οποία καλύφθηκαν πλήρως ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ! Συνεπώς, σχεδόν ολόκληρη η περυσινή χρονιά χάθηκε στο βωμό της πανδημίας, αλλά κυρίως της αδιαφορίας ΟΛΩΝΣΑΣ για το μικρό και απομακρυσμένο σχολείο μας.
Δεν θα μπούμε καν στη διαδικασία να αναφερθούμε στα προβλήματα που προκύπτουν από την υποστελέχωση του σχολείου μας και επηρεάζουν τη σχολική κοινότητα και την τοπική κοινωνία. Το μόνο που θα επιθυμούσαμε είναι να σας απευθύνουμε ορισμένα καίρια ερωτήματα:
-
- Πώς και πότε θα καλυφθούν τα κενά της περυσινής χρονιάς από τη στιγμή που το σχολείο μας δεν διαθέτει μαθηματικό, φυσικό, φιλόλογο, καθηγητή γαλλικών και μουσικό;
- Οι μαθητές της Γ΄ τάξης βρίσκονται στο μεταίχμιο Γυμνασίου-Λυκείου και ήδη από την περσινή χρονιά έχουν κενά. Με τι εφόδια οι μαθητές αυτοί θα ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις του Λυκείου;
- Θεωρείτε δίκαιο να εξεταστούμε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τους υπόλοιπους μαθητές της χώρας στο μέλλον, ενώ δεν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ίσες εκπαιδευτικές ευκαιρίες;
- Ποιος εγγυάται την ασφάλειά μας στα διαλείμματα και την πιστή τήρηση των μέτρων υγιεινής, όταν οι μόνοι τοποθετημένοι καθηγητές στο σχολείο μας είναι η διευθύντρια και ο θεολόγος (ο οποίος 2 από τις 5 ημέρες της εβδομάδας βρίσκεται σε άλλο σχολείο);
- Υπάρχει κάποιο παράπλευρο όφελος από τη συνεχόμενη υποβάθμιση του σχολείου μας;
- Γνωρίζετε ότι η υποστελέχωση του σχολείου μάς εξωθεί στο να εγκαταλείψουμε τον τόπο μας και τις οικογένειές μας, προκειμένου να σταματήσουμε να φοιτούμε σε ένα ήδη ,εκ των πραγμάτων, «ΚΛΕΙΣΤΟ» ΣΧΟΛΕΙΟ;
- Ποιος ευθύνεται για τις ελλείψεις τα δύο τελευταία χρόνια;
- ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΕ ΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΟΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΖΕΤΕ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ;;;;;;;;
Όπως αντιλαμβάνεστε η απάντησή σας στα παραπάνω ερωτήματα από μόνη της δεν δύναται να βελτιώσει την κατάσταση και για τον λόγο αυτό ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ μέχρι τα ΤΕΛΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, προκειμένου, εκτός των άλλων, να ολοκληρώσουμε την ύλη της περυσινής χρονιάς, η οποία ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΥΝΗ ξεκίνησε να διδάσκεται στο τέλος του Α’ τετραμήνου.
Με εκτίμηση,
Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου Λιδωρικίου