- Διαφήμιση -

ΝΕΟ ΣΕΝΑΡΙ0 – Ξεκινά από 15 Ιούλιου 2020 το φέρυ μποτ Αίγιο – Άγιος Νικόλαος Δωρίδας χωρίς όμως τα Τριζόνια!


Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΥ *

Νέο σενάριο ήρθε στην επιφάνεια σχετικά με τη δρομολόγηση φέρυ μποτ στη γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδας μετά από αυτό του ηλεκτροκίνητου φέρυ Νορβηγικών συμφερόντων, σύμφωνα με δημοσίευμα – ρεπορτάζ του Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου στην εφημερίδα ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ που αναφέρει. . . .

Εδώ και μήνες έχουν γραφτεί και ακουστεί πολλά για την επαναλειτουργία της παλιάς Πορθμειακής Γραμμής Αιγίου – Φωκίδας, άλλα από αυτά σε σωστή βάση και άλλα με κάποια δόση υπερβολής, κυρίως μετά την εμφάνιση στο λιμάνι του φεριμπότ «Παναγία Τρυπητή», που εύλογα έδωσε την αίσθηση ότι το όνειρο τείνει να γίνει πραγματικότητα.

-- Διαφήμιση --

Κι ενώ τις τελευταίες ημέρες, έντονα ειπώθηκε ότι η γραμμή θα λειτουργήσει από Σεπτέμβριο – οπότε θα προκηρυχθεί και η άγονη γραμμή Αίγιο – Τριζόνια – Άγιος Νικόλαος – αλλά και πως υπολείπονται ακόμα πολλές εργασίες συντήρησης στο πλοίο μετά την επισκευή του στο Πέραμα – αποκλειστικές και απόλυτα επιβεβαιωμένες πληροφορίες της «ΠτΔ» θέλουν το καράβι να πιάνει σύντομα καθημερινή «δουλειά».

ΕΝΑΡΞΗ

Αν όχι από 1η Ιουλίου, σίγουρα μέχρι τις 15 Ιουλίου το «Παναγία Τρυπητή» ξεκινά τα δρομολόγια, αφού βρέθηκε ο τρόπος οικονομικής ενίσχυσης του πλοιοκτήτη στα πρώτα του «βήματα», που θα τον βοηθήσει να τα εκτελέσει με δεδομένα βεβαίας βιωσιμότητας. Τον ακριβή τρόπο επεξεργάζεται, ως προς τις τελευταίες του νομικές λεπτομέρειες, ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Αιγιάλειας Βασίλης Χριστόπουλος, ο οποίος και χρεώνεται απόλυτα θετικά το προσδοκώμενο εγχείρημα. Δεν αποκλείεται δε, μέσα στην εβδομάδα ή στις αρχές της άλλης, να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις από το δήμο, όπως και από αυτόν της Δωρίδας που θα συμβάλλει τα μέγιστα.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, το φεριμπότ θα εκτελεί 4 δρομολόγια την ημέρα, από νωρίς το πρωί μέχρι νωρίς το βράδυ, όχι σε «άγονη» γραμμή, αλλά όπως παλιότερα γινόταν, δηλαδή Αίγιο – Άγιος Νικόλαος, χωρίς ενδιάμεση υποχρεωτική στάση στο νησί Τριζόνια.

Εξετάζεται και πιθανά θα ισχύσουν, τροποποιημένα δρομολόγια τα Σαββατοκύριακα, με την προσθήκη των Τριζονίων σε 1 από τα εκατέρωθεν δρομολόγια, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να πάνε στο νησάκι του Κορινθιακού και να επιστρέψουν με το πλοίο στο τέλος της ημέρας.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

Με δεδομένη τη χρηματική ενίσχυση του πλοιοκτήτη – στην κατεύθυνση προβολής δράσεων δημόσιων φορέων, προϊόντων ή και επιχειρηματικών κινήσεων- η τιμή ανά δρομολόγιο θα είναι περίπου στο ύψος του κομίστρου μιας διέλευσης από τη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου. Δηλαδή θα κοστίζει 13,50 (ΙΧΕ όχημα), διπλάσια από τα Φ/Β που έχουν 6,50 ευρώ, καλύπτοντας ωστόσο διά θαλάσσης την οδική απόσταση των 84 χιλιομέτρων από το Αίγιο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο. Για πεζούς, δίκυκλα και φορτηγά οι τιμές θα καθοριστούν αναλόγως.

* Ο Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος είναι δημοσιογράφος στην εφημερίδα «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ»

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο