- Διαφήμιση -

Έπεσαν υπογραφές για το πρώτο υβριδικό φέρυ μποτ στη γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδας


Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά

Του Δημήτρη Τριανταφυλλόπουλου

Επισημοποιήθηκε χθες σε συνάντηση που έγινε στην Αθήνα, η συνεργασία των Δήμων Αιγιαλείας και Δωρίδος με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Για την αξιοποίηση πρότζεκ Νορβηγών που αφορά στη δρομολόγηση πλοίου νέας τεχνολογίας στη πορθμειακή γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδος μέσω Τριζονίων.

Οι δήμαρχοι Δημήτρης Καλογερόπουλος και Γιώργος Καπεντζώνης υπέγραψαν επικαιροποιημένο μνημόνιο (φωτο) επιστημονικού και ερευνητικού επιπέδου, με τον πρύτανη Π. Καλδή – κάτι που επιβεβαίωσε ο ίδιος – στην κατεύθυνση μετασκευής ενός κλασσικού πλοίου σε σύγχρονο υβριδικό(ηλεκτρικό και συμβατικού καυσίμου) για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς και των πρώτων «Πράσινων Λιμένων» σε Αίγιο και Άγιο Νικόλαο Δωρίδος.

-- Διαφήμιση --

Η μετατροπή του πλοίου θα πληροί τους κανονισμούς του Διεθνούς Οργανισμού Ναυσιπλοΐας με πιστοποίηση του Διεθνούς Αναγνωρισμένου Νηογνώμονα IACS με επικεφαλής της ομάδας έργου τον καθηγητή Ηλεκτρολόγων-Ηλεκτρονικών Μηχανικών Δρ. Γεώργιο Βόκα επικουρούμενου από άλλους διαφόρων ειδικοτήτων .

Η δρομολόγηση του θα στηριχθεί σε επιδοτούμενο πρόγραμμα του Υπουργείου Ναυτιλίας για την τοπική ακτοπλοϊκή γραμμή με Φ/Β που έχει βρεθεί και σήμερα βρίσκεται στον Πειραιά, χωρίς να αποκλείεται, όσο θα διαρκεί η μετασκευή του, ο πλοιοκτήτης να φέρει άλλο για το δρομολόγιο, ξέχωρα από το «Παναγία Τρυπητή» που ακόμα επισκευάζεται.

Σκοπός των Δήμων είναι η όσο το δυνατόν πιο α[αποδοτική και με μικρότερο κόστος εκτέλεσης του παλιού δρομολογίου γι αυτό και χθες εξέφρασαν την πεποίθηση, ότι το έργο θα έχει απόλυτα θετικές επιπτώσεις σε ερευνητικό, περιβαλλοντικό και οικονομικό επίπεδο.

Η τροφοδοσία του υβριδικού- ηλεκτρικού Φ/Β έχει επιλεγεί να γίνεται από χερσαίες εγκαταστάσεις στα δύο λιμάνια με την κατασκευή «Έξυπνου Δικτύου Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας» και αποθήκευση με προηγμένες τεχνικές σε συσσωρευτές ιόντων λιθίου με διεθνείς κανόνες ασφαλείας.

Δεν αποκλείονται αυτές να γίνουν από τα δύο Δημοτικά Λιμενικά Ταμεία (μέσω προγραμμάτων) και να τις ενοικιάσουν στον πλοιοκτήτη, απολαμβάνοντας οικονομικά οφέλη, τη δυνατότητα παροχής δωρεάν ρεύματος σε αδύναμες οικογένειες, κοινωφελών δρομολογίων με δωρεάν ηλεκτροδότηση πλοίων ή ακόμα και τροφοδοτώντας δημοτικά κτίρια.

Ο δήμαρχος Δ. Καλογερόπουλος δεν έχει κρύψει σε επαφές του ότι εκτός της σημασίας που έχει για τους πολίτες η επαναλειτουργούσα γραμμή, θα ωφελήσει οικονομικά και τον Δήμο στη μεταφορά φορτηγών με σκουπίδια προς Άμφισσα, καθιστώντας τον έναν «καλό» πελάτη του πορθμείου.

Ρεπορτάζ από την ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο