Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό
Ο κύβος ερρίφθη και ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την επαναλειτουργία της πορθμειακής γραμμής Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδας.
Το Υπουργείο Ναυτιλίας ενέταξε τελικά στις “Άγονες Γραμμές” της χώρας την παλιά ακτοπλοϊκή σύνδεση του Κορινθιακού, συμπεριλαμβάνοντας ως ενδιάμεσο σταθμό του δρομολογίου και τα Τριζόνια ως νησί.
Στην αιτιολογική έκθεση για την απόφαση αυτή σημαντικό ρόλο εκτός των άλλων έπαιξε η υγειονομική κάλυψη των κατοίκων του νησιού από το Νοσοκομείο Αιγίου έναντι αυτών της Άμφισσας, της Πάτρας και του Μεσολογγίου.
Έτσι φαίνεται η μεγάλη προσπάθεια που κατέβαλε τα τελευταία χρόνια τόσο ο Δήμος Δωρίδας όσο και ο Δήμος Αιγιαλείας καθώς και οι συναρμόδιοι φορείς (Λιμενικά Ταμεία, Εμπορικοί Σύλλογοι κλπ) για τα μεγάλα οφέλη που θα υπάρξουν για τις τοπικές οικονομίες αλλά και την εξυπηρέτηση των πολιτών, τουριστών κλπ.
Η έναρξη των δρομολογίων αναμένεται να γίνει από την επόμενη Άνοιξη χωρίς να αποκλείεται, αν ξεπεραστούν κάποια τυπικά ακόμα γραφειοκρατικά εμπόδια, τα δρομολόγια να ξεκινήσουν και μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι.
Ως γνωστόν μέχρι τώρα δύο εταιρείες έχουν δείξει έντονο ενδιαφέρων να δρομολογήσουν πλοίο στη γραμμή. Η μία επισκευάζει παλαιό φέρυ μποτ το “Παναγία Τρυπητή” που βρίσκεται στο τελικό στάδιο για να ετοιμαστεί και η άλλη όμιλος που ετοιμάζει πλοίο με ηλεκτροκίνηση.
Ένας από τους λόγους που μπορεί να καθυστερήσει η επαναλειτουργία είναι και η πιθανή ένσταση που θα προβάλλει κάποια ναυτιλιακή εταιρεία για το “άγονο” της γραμμής, αλλά τότε σύμφωνα με την απόφαση του Υπουργείου θα υποχρεούται αυτή να εκτελέσει δρομολόγια για 2 χρόνια αυτοτελώς χωρίς δηλαδή τις προβλεπόμενες επιδοτήσεις που έχουν οι άγονες γραμμές.