- Διαφήμιση -

Πλήθος Δωριέων στη συγκέντρωση του Κ. Μπακογιάννη – Ξεκινά ο οδικός διαγώνιος άξονας στη Φωκίδα


Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/karamelo/public_html/doridanews.gr/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213

- Διαφήμιση -

 

Ιδιαίτερη σχέση έχει αναπτυχθεί μεταξύ των πολιτών της Δωρίδας και του Περιφερειάρχη Στερεάς και υποψήφιου Δημάρχου Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη.

Στη χθεσινή κεντρική προεκλογική συγκέντρωση του Κώστα Μπακογιάννη στην Αθήνα δεκάδες ήταν οι Δωριείς της Αθήνας που παραβρέθηκαν, τον χειροκρότησαν και του έσφιξαν το χέρι .

Σε αυτό βέβαια ίσως έπαιξε το ρόλο της και η προηγηθείσα μεγάλη προεκλογική συγκέντωση του Δημάρχου Γιώργου Καπεντζώνη σε παρακείμενο κεντρικό θέατρο της Αθήνας.

-- Διαφήμιση --

Ο Κώστας Μπακογιάννης ευχαρίστησε όλους για την παρουσία τους στη συγκέντρωση, φωτογραφήθηκε με τους περισσότερους αναφέροντας ότι η Δωρίδα ήταν και θα είναι ένα αγαπημένο του κομμάτι της Ρούμελης.

Στο πλάι του και ο Δωριέας υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος και πρώην Αντιδήμαρχος Αθήνας Ανδρέας Παπαδάκης που του σύστηνε κόσμο και τον διαβεβαίωνε ότι οι Δωριείς της Αθήνας ψηφίζουν Μπακογιάννη.

Από όλους ζήτησε να στηρίξουν τον διαδοχό του για την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό και την άξια ομάδα των συνεργατών του ώστε να συνεχισθεί το αναπτυξιακό έργο που πραγματοποιείται από την Περιφέρεια τα τελευταία χρόνια.

Στη φωτογραφία ο Κώστας Μπακογιάννης με τους αντιδημάρχους Δωρίδας Ανδρέα Ευσταθίου και Κώστα Παλασκώνη μετά την ομιλία στην πλατεία Κολοκοτρώνη της Αθήνας.

Ξεκινά ο οδικός Διαγώνιος Άξονας

Πράσινο φως άναψε για τον Διαγώνιο οδικό Άξονα στη Φωκίδα που θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα για την περιοχή.

Σύμφωνα με ενημέρωση του περιφερειάρχη Κώστα Μπακογιάννη ξεκινά το πρώτο κομμάτι του έργου Γραβιά – Μεταλλεία μήκους 4,7 χιλιομέτρων και προϋπολογισμό 15 εκ.ευρώ.

Το έργο εξασφάλισε μόλις προχθές υπογραφή και σήμερα ανεβαίνει επίσημα στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ, ανοίγοντας επιτέλους ο δρόμος για τη δημοπράτησή του.

Ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Κώστας Μπακογιάννης δεν έκρυψε τη χαρά του για την ένταξή αυτή, καθώς πρόκειται για ένα έργο που έχει εξαγγείλει προ διετίας, ωστόσο παρουσιάστηκαν μεγάλες καθυστερήσεις κυρίως ως προς τη «μεταφορά» του από το υπουργείο στην Περιφέρεια. Ο Κ. Μπακογιάννης τόνισε ότι αμέσως ξεκινά η διαδικασία της δημοπράτησης, καθώς η περιφέρεια ήταν από καιρό έτοιμη.

Το συνολικό μήκος του έργου είναι 4,7 χιλιόμετρα και θα πρέπει να έχει παραδοθεί ολοκληρωμένο στις 22 Σεπτεμβρίου του 2022.

Σύμφωνα με το φυσικό αντικείμενο της πράξης προβλέπονται:

  1. Διαπλάτυνση του οδοστρώματος από τα 6,50m – 7,00m περίπου που είναι σήμερα, στα 11,00m με μία λωρίδα κυκλοφορίας και λωρίδα πολλαπλών χρήσεων σε κάθε κατεύθυνση. Πρόβλεψη αντιπαγετικής στρώσης 20cm στην έδραση και αντιολισθηρής στρώσης 4cm στην άνω επιφάνεια κύλισης της οδού.
  2. Πρόσθετη λωρίδα βραδυπορείας στην ανωφέρεια, από τον κόμβο της Βάργιανης μέχρι το πέρας του τμήματος.
  3. Εκσκαφή και ασφαλή διαμόρφωση των ανάντη πρανών και κατασκευή τοίχου ύψους 1,50m μεταξύ της οδού και της εκσκαφής και δημιουργία τάφρου αναχαίτισης των καταπτώσεων πλάτους 3,00m σχεδόν σε όλο το μήκος.
  4. Τοίχοι αντιστήριξης της οδού προς το Στενόρεμα σε έξι περιοχές, συνολικού μήκους άνω των 500m.
  5. Διαμόρφωση σύμφωνα με σύγχρονες προδιαγραφές κόμβου προς τον οικιστικό – τουριστικό προορισμό της Βάργιανης με τοίχο αντιστήριξης μήκους 90m προς το ρέμα και ηλεκτροφωτισμό.
  6. Γέφυρα τεσσάρων ανοιγμάτων συνολικού μήκους 121,50m και πλάτους 18,25m μετά τον κόμβο της Βάργιανης.
  7. Κατασκευή σωληνωτών και κιβωτοειδών οχετών, με πρόβλεψη στρώσεων φθοράς με κολυμβητούς λίθους και εγκιβωτισμό από σκυρόδεμα κατάντη καθώς και μία τοπική διευθέτηση του ρέματος με συρματοκιβώτια στην περιοχή του μεγάλου οχετού.
  8. Προσωρινή διαμόρφωση του κόμβου Μεταλλείων Βωξίτη στο τέλος του έργου προκειμένου η οδός να συναρμοσθεί με την υφιστάμενη.

Όπως τόνισε ο Κ.Μπακογιάννης από την πλευρά της η Περιφέρεια δεν μπορεί να κάνει τίποτε περισσότερο από αυτό. Το έργο περιλαμβάνει τούνελ και απαιτεί συνολικό προϋπολογισμό 680 εκ ευρώ, που ακόμη και με 50% έκπτωση καθίσταται ένα από τα ακριβότερα έργα στη χώρα. Ως εκ τούτου, εναπόκειται πλήρως στη βούληση της κεντρικής διοίκησης, αλλά και στη δυναμική του επόμενου Βουλευτή της μονοεδρικής Φωκίδας, αν θα εκτελεστεί επί συνόλου.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Κ. Μπακογιάννης αφήνει τη σφραγίδα του στη Φωκίδα, ξεκινώντας το σπουδαιότερο έργο για αυτήν!

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο