Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Η γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου τείνει να μετατραπεί σε είδος πολυτελείας για τους Έλληνες οδηγούς. Ένα έργο πνοής που υλοποιήθηκε για να ενώσει και να μικρύνει τις αποστάσεις ουσιαστικά παροτρύνει τους οδηγούς να χρησιμοποιήσουν τη φθηνή λύση των φεριμπότ στα πορθμεία Ρίου-Αντιρρίου.
Από τις 8-9 Γενάρη αυξάνονται τα διόδια διέλευσης για πολλοστή φορά τα τελευταία χρόνια με αποτέλεσμα το κόστος χρήσης να είναι απαγορευτικό για μεγάλη μερίδα του κόσμου.
Αρκετοί βουλευτές Αχαΐας & Αιτωλοακαρνανίας είχαν επισημάνει στο πρόσφατο παρελθόν την ανάγκη μείωσης των διοδίων με σκοπό την διασύνδεση των δυο νομών βάζοντας σε προτεραιότητα τις επαγγελματικές δραστηριότητες που συνδέουν τις περιοχές.
Η γρήγορη και εύκολη πρόσβαση από τη Πελοπόννησο στη Στερεά Ελλάδα οφείλει να αφορά όλα τα κοινωνικού στρώματα κι όχι μόνο τους λίγους, τους προνομιούχους.
Ήρθε η ώρα να δράσουν από κοινού η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, ο Δήμος Πατρέων, ο Δήμος Ναυπακτίας, ο Δήμος Δωρίδος αλλά και οι βουλευτές των νομών όλων των κομμάτων ώστε να διεκδικήσουν την μείωση του κόστους διέλευσης των διοδίων.
Το 2004 με το κατά κεφαλήν εισόδημα των Ελλήνων να είναι σε μεγαλύτερα επίπεδα, το κόστος ήταν στα επίπεδα των 9,90 ευρώ και σήμερα το 2019 με τα απότοκα της κρίσης να έχουν μειώσει την αγοραστική δύναμη, το εισιτήριο να κυμαίνεται στα 13,30 ευρώ και να προαναγγέλλεται αύξηση στο ήδη υπέρογκο ποσό.
*Ο Νίκος Μοίραλης είναι Οικονομολόγος και Επιχειρηματίας, Γραμματέας Νομαρχιακής Επιτροπής ΠΑΣΟΚ Αχαΐας, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΙΝΑΛ