Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Aν το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου “ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ” γινόταν στον Kορινθιακό ;

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Τεράστια  η οικολογική καταστροφή, για τα  δεδομένα των κλειστών θαλασσών της χώρας μας , από την  βύθιση του δεξαμενόπλοιου  « ΑΓ. ΖΩΝΗ  ΙΙ » τα ξημερώματα  της Κυριακής  10/9/2017 στον Σαρωνικό κόλπο.

Πολλά  θαλάσσια είδη  θα μολυνθούν  ή θα θανατωθούν, οι ακτογραμμές  έχουν ήδη  πληγεί και οι συνέπειες θα είναι μακροχρόνιες.

Όσο και να υποβαθμίζουν τις συνέπειες τα « ελεγχόμενα » ΜΜΕ, τα αποτελέσματα  θα είναι οδυνηρά  σε βάθος χρόνου  για τους ανθρώπους που δραστηριοποιούνται  επαγγελματικά  ή κολυμπούν σε πολλές ακτές του Σαρωνικού.

-- Διαφήμιση --

Εμείς ΟΛΟΙ  που ζούμε  στις ακτές  του Κορινθιακού ανατριχιάζουμε στην υπαρκτή πιθανότητα να συμβεί  σε μελλοντικό χρόνο παρόμοιο  γεγονός στην κλειστή θάλασσά μας. Όλοι επίσης, αρμόδιοι και απλοί πολίτες, γνωρίζουμε πως κάθε ενδεχόμενο που αποτελεί υπαρκτή στατιστική πιθανότητα, κάθε κάποια χρόνια θα συμβαίνει αναπόφευκτά. Ο μόνος τρόπος αποφυγής του είναι ο πρακτικός οριστικός και ολοκληρωτικός αποκλεισμός του ως πιθανό γεγονός.

 Μπορούν να μας απαντήσουν  οι αρμόδιοι Υπουργοί  Περιβάλλοντος, Ναυτιλίας, Αγροτ. Ανάπτυξης και  Μεταφορών  ποιες θα ήταν οι συνέπειες  για όλους εμάς;

Η πολυαναμενόμενη  ΚΥΑ  που θα ορίζει τις νέες  θαλάσσιες  προστατευόμενες περιοχές  του δικτύου  NATURA 2000, μεταξύ των οποίων  είναι και ο Κορινθιακός,  θα υπογραφτεί επιτέλους βάζοντας  φραγμούς στην επανάληψη παρόμοιων  συμβάντων;

Εμείς  ως Ομοσπονδία  συλλόγων του Κορινθιακού ζητάμε :

  1. Να απαγορευτεί η μεταφορά κάθε είδους καυσίμου με πλωτά μέσα μέσω του Κορινθιακού και η λειτουργία νέων δεξαμενών καυσίμων  στις ακτές της θάλασσάς   μας. 
  2. Οι υπάρχουσες δεξαμενές να μετεγκατασταθούν έξω από την κλειστή θάλασσα του Κορινθιακού και Πατραϊκού  κόλπου.  Να εξεταστεί σοβαρά το εάν οι εγκαταστάσεις που λειτουργούν  στην Αντίκυρα  Βοιωτίας  έχουν λόγο ύπαρξης και  εξυπηρετούν τις σύγχρονες  αμυντικές ανάγκες της    χώρας. Οι μεταφορές καυσίμων , για τις ανάγκες των περιοχών του Κορινθιακού Κόλπου όσο και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας , να γίνονται μέσω του κατασκευαζόμενου  σιδηροδρομικού δικτύου στην Βόρεια Πελοπόννησο και κατά δεύτερο λόγο μέσω του οδικού δικτύου. Εναλλακτικά  με δεξαμενόπλοια   μέσο του γύρου της Πελοποννήσου.
  3. Να αποκαλυφθεί από την Ελληνική Πολιτεία και να καθαριστεί οριστικά το σκάνδαλο όσων επιχειρούν  τα τελευταία χρόνια την παράνομη μετατροπή του κόλπου της Νούσας στην  Θίσβη Βοιωτίας  σε ιδιωτικό λιμάνι κλειστό φρούριο μακριά από το βλέμμα  κάθε πολίτη  και κάθε εποπτικής και ελεγκτικής αρχής.  Σε  λιμάνι στο οποίο θα μπορεί ο διαχειριστής του να μεταφέρει οτιδήποτε  σε οποιαδήποτε μορφή χωρίς κανένα φόβο για αιφνιδιαστικό έλεγχο. Ένα λιμάνι που ανεξάρτητα απ’ ότι ειλικρινά ή υποκριτικά μπορεί να δηλώνει σήμερα ο ιδιοκτήτης του, θα είναι πάντοτε μοναδικά διαθέσιμο για παράνομες και μη  μεταφορές κάθε είδους φορτίου, περιλαμβανομένου τοξικών υλικών ή αποβλήτων που κανείς δεν θέλει στις θάλασσές του.

ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ ΔΕΞΑΜΕΝΟΠΛΟΙΟΥ ΣΤΟΝ ΣΑΡΩΝΙΚΟ  ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΜΕΝΕΙΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ  ΣΥΝΘΗΚΕΣ – ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΥΜΕΝΑ.

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ  ΑΛΚΥΩΝ

- Διαφήμιση -

Subscribe to our newsletter
Subscribe to our newsletter

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -