Χρόνος ανάγνωσης: 87 λεπτά
Ο Αντιπεριφερειάρχης Θέμης Χειμάρας |
Ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο το πλάνο συμμετοχής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας σε Επιχειρηματικές Εκθέσεις Εσωτερικού και Εξωτερικού για το έτος 2017, μετά την εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Επιχειρηματικότητας & Εξωστρέφειας, Θεμιστοκλή Χειμάρα.
Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, συνεπής στο στρατηγικό σχεδιασμό της για την επανεκκίνηση της οικονομίας της, αποφάσισε για πρώτη φορά να προχωρήσει στην κατάρτιση πλάνου συμμετοχής σε επιχειρηματικές εκθέσεις του αγροδιατροφικού κλάδου, για το σύνολο του επόμενου έτους, με στόχο την πληρέστερη ενημέρωση των επιχειρήσεων, αλλά και την καλύτερη προετοιμασία της παρουσίας της.
Αναλυτικά, το πλάνο συμμετοχής της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας για το έτος 2017:
Α/Α
|
Ημερομηνία
|
Έκθεση
|
Πόλη
|
Χώρα
|
|
1
|
27-30/1/2017
|
ΕΞΠΟΤΡΟΦ
& ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ |
Αθήνα
|
ΕΛΛΑΔΑ
|
|
4η έκθεση Ελληνικών τροφίμων και ποτών
|
Ολυμπιακό Ακίνητο
Ξιφασκίας |
||||
2
|
18-20/3/2017
|
FOOD
EXPO |
Αθήνα
|
ΕΛΛΑΔΑ
|
|
Διεθνής έκθεση
τροφίμων & ποτών |
Metropolitan Expo
|
||||
3
|
19-21/3/2017
|
PROWEIN
2017 |
Ντίσελντορφ
|
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
|
|
Διεθνής Έκθεση
Οίνων-Ποτών |
Fair ground
Düsseldorf |
||||
4
|
Ιούνιος 2017
|
51η
Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας |
Λαμία
|
ΕΛΛΑΔΑ
|
|
5
|
20-22/10/2017
|
Έκθεση Super
Market Mini Market & περίπτερο |
Αθήνα
|
ΕΛΛΑΔΑ
|
|
(στοχευμένη για αγορά λιανικής)
|
|||||
6
|
7-11/11/2017
|
ANUGA – Διεθνής έκθεση τροφίμων & ποτών
|
Κολωνία
|
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
|
|
7
|
22-26/11/2017
|
FOOD
& LIFE |
Μόναχο
|
ΓΕΡΜΑΝΙΑ
|
|
(gourmet τρόφιμα, παραδοσιακά, μη βιομηχανοποιημένα)
|
|||||
8
|
Δεκέμβριος 2017
|
9ο Φεστιβάλ Ελληνικού Μελιού και Προϊόντων
Μέλισσας |
Αθήνα
|
ΕΛΛΑΔΑ
|
|
Οι στόχοι που υπηρετούνται μέσω των συμμετοχών της Περιφέρειας στις εκθέσεις, εστιάζουν:
- Στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των προϊόντων της Περιφέρειας τόσο στον αγροδιατροφικό τομέα όσο και σε άλλους κρίσιμους κλάδους με εξαγωγικές δυνατότητες.
- Στην αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών των επιχειρήσεων της Περιφέρειας.
- Στη καλλιέργεια της εξαγωγικής κουλτούρας μεταξύ των επιχειρήσεων.
- Στην αύξηση του αριθμού των εξαγωγικών επιχειρήσεων αλλά και των εν δυνάμει εξαγωγικών επιχειρήσεων.
- Στην ενιαία παρουσία και προβολή των προϊόντων της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, μέσω ενός ισχυρού brand name).
Ο Αντιπεριφερειάρχης Θέμης Χειμάρας, μετά την ψήφιση του ετήσιου πλάνου, δήλωσε:
“Από τη πρώτη στιγμή θέσαμε ως στόχο την συνένωση των δυνάμεων και τη δημιουργία ενός ενιαίου πλαισίου ενεργειών, το οποίο θα υπηρετήσει το κοινό μας όραμα, για τη δημιουργία και τη διατήρηση του «Made in Central Greece», ως ενός ισχυρού brand name, το οποίο θα συναρτάται με την ποιότητα και την αξιοπιστία στις αγορές που θα απευθύνεται.
Για πρώτη φορά, λαμβάνοντας υπόψη τις παροτρύνσεις της επιχειρηματικής κοινότητας, προγραμματίζουμε ολοκληρωμένα και έγκαιρα τη συμμετοχή μας στις εκθέσεις του επόμενου έτους, ώστε να δοθεί σε όλους η δυνατότητα της καλύτερης προετοιμασίας αλλά και του ελέγχου των αποτελεσμάτων τους”.