Χρόνος ανάγνωσης: 39 λεπτά
συνεχίζονται τα έργα της «Ιόνιας Οδού» που θα ενώνει το Αντίρριο με τα Ιωάννινα
και ήδη έχει ολοκληρωθεί το 85% του έργου.
Υπολογίζεται
από τα στελέχη των εταιριών που κατασκευάζουν το έργο ότι μέχρι την Άνοιξη του
2017 ο δρόμος θα παραδοθεί στην
κυκλοφορία.
κομμάτι Κεφαλόβρυσο – Αμφιλογία απομένουν οι σηματοδοτήσεις για να παραδοθεί
όπως είχε εξαγγελθεί ότι θα γίνει από τα τέλη Αυγούστου.
Θα πρέπει να
σημειώσουμε ακόμα ότι τα ώριμα τμήματα προς παράδοση έχουν χαρακτηριστεί τόσο
το τμήμα Φιλιππιάδα – Αβγό όσο και το τμήμα Γαβρολίμνη – Κουβαράς.
επίσης και η μεγάλη σήραγγα της Κλόκοβας μήκους 3χλμ που θα είναι και η
μεγαλύτερη σήραγγα σε όλο το μήκος της Ιόνιας Οδού.
Να
υπενθυμίσουμε εδώ ότι το έργο για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού έχει ξεκινήσει
από το 2008 αλλά τα μνημόνια και η κρίση έριξαν αρκετά πίσω το χρονοδιάγραμμα
ολοκλήρωσης.
αναπόφευκτη ανυπομονησία των φορέων και των οδηγών, η κατασκευή της Ιόνιας Οδού
έρχεται να αναδείξει το φυσικό κάλλος της περιοχής της Αιτωλοακαρνανίας αλλά
και της Ηπείρου.
Η διαδρομή
του αυτοκινητόδρομου είναι ομολογουμένως στο μεγαλύτερο τμήμα εντυπωσιακή με το
καλύτερο τμήμα να βρίσκεται στην Ήπειρο μεταξύ Άρτας και Ιωαννίνων.
Ιόνιας Οδού θα μειώσουν την χρονοαπόσταση
Ιωαννίνων – Αντιρρίου από 3 ώρες σήμερα σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά σε ένα άνετο
αυτοκινητόδρομο δύο λωρίδων ανά κατεύθυνση και με διαχωριστικό διάζωμα
ασφαλείας. Και βέβαια σε συνδυασμό με την Εγνατία Οδό η Δωρίδα θα απέχει 3,5
ώρες από την Θεσσαλονίκη!