Χρόνος ανάγνωσης: 8 λεπτά
Ειδικότερα τα συνεργεία του εργολάβου που έχει αναλάβει το έργο (Τεχνικός Όμιλος Σακελλάρη) έχουν ολοκληρώσει την κατασκευή του στεγάστρου (τούνελ), καθώς και του τοιχίου αντιστήριξης και τώρα πυρετωδώς επενδύουν τους τοίχους με πέτρα.
Υπενθυμίζεται πως στα πρανή του δρόμο από το Μοναστηράκι έως Παραθάλασσο παρουσιάστηκαν προβλήματα μετά τους σεισμούς που είχαν επίκεντρο το Ευπάλιο στις 18 και 22 Ιανουαρίου του 2010.
Οι σεισμοί είχαν ως αποτέλεσμα, να αποκολλήσουν βράχια που βρίσκονταν πάνω από τον δρόμο και άλλα να κρέμονται έτοιμα να καταρρεύσουν.
Έτσι είχε αποφασιστεί ο δρόμος αυτός να παραμείνει κλειστός για μεγάλο χρονικό διάστημα γιατί υπήρχε και ο φόβος για τα σπίτια που βρίσκονται πάνω από τον δρόμο.
Με απόφασή της η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας χαρακτήρισε το έργο κατεπείγον και είχε προχωρήσει στην έγκριση του ποσού των 2.392.000 ευρώ για την αποκατάσταση του δρόμου.
Το έργο είχε δημοπρατηθεί από την Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας στις 31 Ιουνίου 2012 και επελέγη ανάδοχος τον Νοέμβριο του 2013 και τα πρώτα μηχανήματα του ανάδοχου εργολάβου ξεκίνησαν τις εργασίες.
Η μελέτη του έργου περιελάμβανε την κατασκευή στεγάστρου και τοίχων τύπου βραχοπαγίδας. Η θεμελίωση τόσο του στεγάστρου όσο και του τοίχου κατά μήκος του δρόμου, έγινε σε πασσάλους , οι οποίοι (τόσο του στεγάστρου όσο και του τοίχου) επενδύονται με πέτρα από τα λατομεία Λεπενούς Αιτωλοακαρνανίας ώστε να εναρμονίζονται με το φυσικό περιβάλλον, ενώ το στέγαστρο από την πλευρά της θάλασσας εδράζεται σε στύλους και έχει ανοίγματα που επιτρέπουν τον φυσικό φωτισμό του και αερισμό.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του έργου, ο δρόμος θα έπρεπε να παραδοθεί στην κυκλοφορία στα τέλη του Ιουλίου του 2015, ωστόσο ο εργολάβος όπως αναφέρουν πηγές της τηλεόρασης του Lepanto, θα παραδώσει το έργο ένα μήνα νωρίτερα και συγκεκριμένα στα τέλη του Ιουνίου.
Αυτό που απομένει είναι ο καθαρισμός του οδοστρώματος, η ασφαλτόστρωση καθώς και άλλα μικρά τεχνικά έργα απαραίτητα για καλύτερη λειτουργία του έργου.