Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Άνοιξε σήμερα η τελευταία σήραγγα της Ολυμπίας Οδού στην Πατρών-Κορίνθου

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 7 λεπτά

– Τέλη 2015 έτοιμο το κομμάτι της εθνικής Πατρών-Κορίνθου
–  Σε λιγότερο από δύο ώρες η Δωρίδα από την Αθήνα !

Το τελευταίο
τρύπημα σήραγγας της Ολυμπίας Οδού έγινε σήμερα στις 11 το πρωί. Αφορά την
σήραγγα της Παναγοπούλας (ακριβώς απέναντι από τη Νοτιοδυτική Δωρίδα) η οποία
είναι και η τελευταία. Το έργο μπήκε στην τελική ευθεία και σε ένα χρόνο αναμένεται να
έχουν ολοκληρωθεί τα έργα στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα της Ολυμπίας Οδού.

Σήμερα έχει κατασκευαστεί το 60%
του έργου από την Κόρινθο έως την Πάτρα. Με την
ολοκλήρωση των εργασιών η διαδρομή από την Αθήνα έως την Γέφυρα Ρίου-Αντίρριου
θα γίνεται σε λιγότερο από δύο ώρες.

Αυτό
σημαίνει ότι και η Δωρίδα και ιδιαίτερα η Νοτιοδυτική, συντομεύει πλέον και με ασφάλεια
κατά πολύ τον χρόνο απόσταση από την πρωτεύουσα.

Στο τμήμα Κόρινθος – Πάτρα
κατασκευάζονται σήμερα πάνω από 16 χιλιόμετρα σηράγγων. Η πρόοδος της
κατασκευής των σηράγγων φθάνει το 83%.

Η μεγαλύτερη
σήραγγα του αυτοκινητόδρομου είναι στην περιοχή της Παναγοπούλας στην Αχαΐα και
έχει μήκος 4.033 μέτρα. Στην περιοχή υπάρχουν τέσσερις σήραγγες και σήμερα
Τετάρτη έγινε η διάνοιξη της τελευταίας σήραγγας.

Το συνολικό τμήμα του
αυτοκινητόδρομου είναι 201,5 χιλιόμετρα.

Σε μήκος 120 χιλιομέτρων – από τον Ανισόπεδο Κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου μέχρι την Περιμετρική της Πάτρας – εκτείνονται 20 εργοταξιακες ζώνες.Ο αριθμός των εργαζομένων στο εργοτάξιο φθάνει τους 2.200.

Σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά
σήμερα  από την κοινοπραξία που
κατασκευάζει και διαχειρίζεται το έργο, «συγκρίνοντας
τα στοιχεία ατυχημάτων του πρώτου έτους παραχώρησης το 2008 με το 2013, ο
συνολικός αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων και των θυμάτων παρουσιάζει μείωση της
τάξης του 80% στο σύνολο του άξονα Ελευσίνας – Κορίνθου- Πατρών».

Τον Αύγουστο του 2008 υπεγράφη η
έναρξη της παραχώρησης. Στα τέλη του Νοεμβρίου οι δανειστές ανέστειλαν τη
χρηματοδότηση του έργου. Στα μέσα του 2011 οι εργασίες σταμάτησαν εξαιτίας
έλλειψης χρηματικών πόρων. Τον Δεκέμβριο του 2013 υπεγράφη η επανεκκίνηση του
έργου.

Σημειώνεται ότι ο αρχικός
σχεδιασμός προέβλεπε να έχουν ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2014 όλα τα έργα στα
τμήματα Ελευσίνα – Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα σε έκταση 365,4
χιλιομέτρων.

Τώρα μένει εκτός από τη σύμβαση
το τμήμα Πάτρα – Πύργος συνολικού μήκους 75 χιλιομέτρων το οποίο με υπουργική
απόφαση τον Απρίλιο του 2014 θα κατασκευαστεί ως Δημόσιο έργο.

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο