Χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά
Δωρίδα
Τέλη του χρόνου, εκτός απροόπτου, θα ξεκινήσει επιτέλους η κατασκευή του Αυτοκινητοδρομίου της Πάτρας, στη θέση Ρέντες Χαλανδρίτσας.
Όπως αποκάλυψε μιλώντας στο «patrastimes.gr», ο πρόεδρος της «Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε», Ευάγγελος Φλωράτος, μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2014, θα έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και σε διάστημα 2,5 ετών το έργο θα είναι έτοιμο.
Η πίστα, προδιαγραφών για Φόρμουλα 1, θα είναι έτοιμη στον πρώτο 1,5 χρόνο, οπότε και θα ξεκινήσουν οι αγώνες αυτοκινήτων και μοτοσυκλέτας.
Στη συνέχεια θα κατασκευαστούν τα κτίρια, ενώ μέχρι τότε θα έχει ολοκληρωθεί και το Εθνικό οδικό δίκτυο.
Στις 9 Αυγούστου, θα πραγματοποιηθεί η Τρίτη κατά σειρά γενική συνέλευση, στην οποία θα εγκριθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και θα απεγκλωβιστεί η «Αυτοκινητοδρόμιο Α.Ε», από τον στρατηγικό επενδυτή Κ. Μαρούλη, ο οποίος δεν ανταποκρίθηκε στις αρχικές του δεσμεύσεις και απλώς καθυστέρησε με την παρουσία του, την πορεία του έργου.
Δουλεύουμε πυρετωδώς και θα τα καταφέρουμε, επεσήμανε ο Ευάγγελος Φλωράτος, τονίζοντας επίσης ότι υπάρχουν 2-3 ενδιαφερόμενοι για να αναλάβουν το έργο, από τους οποίους θα επιλεγεί ο καταλληλότερος.
Ωστόσο να επισημάνουμε ότι στην παρούσα φάση και με την οικονομική κρίση που δεσπόζει στη χώρα, το Αυτοκινητοδρόμιο της Πάτρας, δεν θα φιλοξενήσει αγώνες Φόρμουλας 1, γιατί για να πάρει τα δικαιώματα για έναν αγώνα θα πρέπει ο επενδυτής να καταβάλλει 20.000.0000 δολάρια τη φορά, ποσό εξωπραγματικό για τα Ελληνικά πια δεδομένα, όταν τα έσοδα θα είναι κατά πολύ λιγότερα.
Όμως στο μέλλον αυτό θα είναι εφικτό, εφόσον αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα.
Πρέπει να πούμε εδώ ότι το έργο θα δημιουργήσει 500 άμεσες θέσεις εργασίας και άλλες 3.000 περίπου έμμεσες.
Ο “μηχανοκίνητος τουρισμός” θεωρείται από τους πιο υψηλούς σε όλο τον κόσμο και προσελκύει τουρίστες με πολύ “χοντρό πορτοφόλι”, οι οποίοι όπως αναφέρουν οι γνωρίζοντες παραμένουν στο μέρος που γίνονται οι αγώνες για αρκετές ημέρες επισκεπτόμενοι τις αξιόλογες γύρω περιοχές.
Με άλλα λόγια μεγάλη ωφελημένη θα είναι και η Δωρίδα.