Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Σειρά έργων στο οδικό δίκτυο Δωρίδας για συντήρηση και αποκατάσταση ζημιών

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 27 λεπτά

Δημοπρατήθηκε
από την Περιφέρεια Φωκίδας το έργο
«Συντήρηση και αποκατάσταση ζημιών και
εκτέλεση εργασιών για την
βελτίωση
της οδικής ασφάλειας στο εθνικό και
επαρχιακό δίκτυο της Π.Ε. Φωκίδας»
προϋπολογισμού 1.600.000
€.

Όπως ανακοίνωσε η Αντιπεριφερειάρχης Γιώτα Γαζή, προβλέπεται
να γίνει συντήρηση και βελτίωση τμημάτων
του Εθνικού και Επαρχιακού δικτύου της
Π.Ε. Φωκίδας.

Σε
πολλά τμήματα η υφιστάμενη άσφαλτος
των τμημάτων έχει χάσει εντελώς την
ικανότητα πρόσφυσης με το υπόστρωμα.

Επίσης
υπάρχει πτώση βράχων στο οδόστρωμα,
καταστραμμένα στηθαία και ανάγκη για
τοποθέτηση νέων στηθαίων ασφαλείας σε
διάφορες χιλιομετρικές θέσεις καθώς
και διαγράμμιση.
Ειδικότερα
τα έργα που θα γίνουν στη Δωρίδα είναι
:

ΕΠΙ
ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΙΤΕΑΣ – ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
  1. Αντικατάσταση
    φθαρμένων στηθαίων ασφαλείας
    στις
    θέσεις:
    • Λαρνάκι
      – Ιτέας
    • Ιτέα
      – Ναύπακτος, προς κόμβο σκουπιδιών
      Ιτέας
    • Μετά
      το Γαλαξίδι
    • Μετά
      τον Άγιο Βασίλη Γαλαξιδίου
    • Πριν
      τους Άγιους Πάντες
    • Πριν
      τον Πάνορμο
    • Πριν
      τον Άγιο Νικόλαο
    • Μετά
      τον Άγιο Νικόλαο
    • Σεργούλα
  2. Aντικατάσταση
    φθαρμένων στηθαίων ασφαλείας στη Γέφυρα
    Μόρνου
    με την αποκατάσταση της βάσης
    έδρασης.
  3. Τοποθέτηση
    στηθαίων ασφαλείας στην περιοχή προς
    Τριταία.
  4. Διαγράμμιση
    πλήρης
    σε διάφορες χιλιομετρικές
    θέσεις, ενδεικτικά αναφέρουμε:
    • Ιτέα
      – Γαλαξίδι
    • Στροφή
      Ανεμοκάμπι
    • Είσοδος
      Αγίων Πάντων
    • Είσοδος
      Ερατεινής
    • Κόμβος
      Τολοφώνας
    • Άγιος
      Νικόλαος
    • Είσοδος
      Χανίων – Σεργούλας
  5. Σους
    Άγιους Πάντες (περιοχή Χαμοπάσα),
    θα κατασκευαστούν βάσεις στήριξης
    στηθαίου ασφαλείας τεχνικών έργων
    ικανότητας συγκράτησης.
  6. Επίστρωση
    με ασφαλτική στρώση
    κυκλοφορίας στις
    παρακάτω χιλιομετρικές θέσεις:
    • Ευθεία
      Γαλαξιδίου σε μήκος 200 μέτρων.
    • Περιοχή
      πριν τα τούνελ στους Άγιους Πάντες σε
      μήκος 100 μέτρων.
    • Περιοχή
      μετά τους Άγιους Πάντες σε μήκος 1.500
      μέτρων.
    • Περιοχή
      πριν τον Πάνορμο σε μήκος 500 μέτρων.
    • Πριν
      την είσοδο Ερατεινής σε μήκος 600 μέτρων.
    • Έξοδος
      Ερατεινής προς Delphi Βeach
      σε μήκος 400 μέτρων.
    • Είσοδος
      Χανίων σε μήκος 100 μέτρων.
    • Περιοχή
      πριν το Καστράκι σε μήκος 300 μέτρων.
  7. Στην
    περιοχή Κλοβίνο θα κατασκευαστεί
    τοίχος αντιστήριξης.
  8. Θα
    γίνει η κατασκευή οπλισμένου τοιχίου
    αντιστήριξης ύψους 3 μέτρων και μήκους
    70 μέτρων στο Μοναστηράκι (περιοχή
    Προσφυγικά)
Επι
του Επαρχιακού Δρόμου Αμυγδαλιάς,
Σώταινας, Μηλέας, Στίλιας, Περιθιώτισσας,
Ποτιδάνιας, Παλαιοξάρι, Τειχιου:

α)
μετά την έξοδο του Δ.Δ ΤΕΙΧΙΟΥ προς
ΠΑΛΑΙΟΞΑΡΙ (κατολίσθηση)
  1. Κατασκευή
    συρματοκιβωτίων στο ανάντη πρανές του
    δρόμου.
  2. Κατασκευή
    στραγγιστηρίου απορροής υπογείων
    υδάτων.
  3. Προβλέπεται
    εκσκαφή του οδοστρώματος.
  4. Κατασκευή
    οδοστρωσίας.
  5. Προβλέπεται
    διαγράμμιση του νέου ασφαλτικού
    οδοστρώματος.

β)
επί του ιδίου ΕΠΑΡΧΙΑΚΟΥ πριν το
Παλαιοξάρι (κατολίσθηση)

Ανατολικά
του υπάρχοντος ρέματος
:
  1. Εκσκαφή
    σε όλο το μήκος και πλάτος του οδοστρώματος
    μήκους περίπου 22,00μ.
  2. Κατασκευή
    νέου κιβοτοειδούς οχετού.
  3. Κατασκευή
    συρματωκιβωτίων.
  4. Κατασκευή
    οδοστρωσίας.
  5. Διαγράμμιση
    του νέου ασφαλτικού οδοστρώματος.
  6. Κατασκευή
    στραγιστηρίων και επενενδεδυμένης
    τάφρου.

Δυτικά
του υπάρχοντος ρέματος:

  1. Καθαίρεση
    του υπάρχοντος οχετού.
  2. Εκσκαφή
    σε όλο το μήκος και πλάτος του υπάρχοντος
    οδοστρώματος.
  3. Κατασκευή
    συρματοκιβωτίων.
  4. Κατασκευή
    στραγιστηρίων και επενενδεδυμένης
    τάφρου.
  5. Κατασκευή
    οδοστρωσίας.
  6. Διαγράμμιση
    του νέου ασφαλτικού οδοστρώματος.

Επι
της Παλαιάς Ε.Ο απο  ΦΡΑΓΜΑ ΜΟΡΝΟΥ προς
Ευπάλιο  έως Διασταύρωση Δ.Δ ΚΑΜΠΟΥ, σε
διαφορετικές θέσεις:

α)
Χ.Θ= 9+100

Παρουσιάζει
καθιζήσεις σε μήκος περίπου 80,00.μ.
Απαιτείται εκσκαφή, επίχωση, υπόβαση,
βάση, ασφαλτική προεπάλειψη, ασφαλτοτάπητας
Α.265. Θα κατασκευασθεί στραγγηστήριο,
επενενδεδυμένη τάφρο, καθώς και σωληνωτός
οχετός Φ100.μ με φρεάτιο ανάντη και τοιχίο
κατάντη.

β)
Χ.Θ = 11+400

Παρουσιάζει
καθίζηση του οδοστρώματος. Απαιτείται
εκσκαφή, επίχωση, υπόβαση μεταβλητού
πάχους, τσιμεντώστρωση, ασφαλτική
ισοπεδωτική στρώση, κατασκευή ενός
σωληνωτού οχετού.

γ)
Χ.Θ = 13 + 0,00

Παρουσιάζει
καθιζήσεις. Απαιτείται εκσκαφή, επίχωση,
υπόβαση, βάση, ασφαλτική προεπάλειψη
και ασφαλτοτάπητας κυκλοφορίας,
κατασκευή στραγγιστηριού, και
επενενδεδυμένη τάφρος.

δ)
Χ.Θ = 14 + 500

Απαιτείται
εκσκαφή, κατασκευή επιχώματος,
οδοστρωσία(υπόβαση, βάση), ασφαλτοτάπητας,
στραγγηστήρι, επενενδεδυμένη τάφρος,
κατασκευή νέου σωληνωτού οχετού.

ε)
Χ.Θ = 14 + 700

Παρουσιάζει
καθίζηση του οδοστρώματος. Απαιτείται
εκσκαφή, επίχωση, υπόβαση, τσιμεντώστρωση,
ασφαλτική ισοπεδωτική στρώση.

ζ)
Χ.Θ = 14 + 800

Κατασκευή
ασφαλτικής ισοπεδωτικής στρώσης σε
μήκος περίπου 50.μ.


η)
Χ.Θ = 19 + 600 και Χ.Θ = 22 + 700

Παρουσιάζει
καθίζηση του οδοστρώματος. Απαιτείται
εκσκαφή, υπόβαση, τσιμεντόστρωση,
ασφαλτική ισοπεδωτική στρώση.

θ)
καθαρισμός υπαρχόντων τεχνικών έργων

απορροής ομβρίων υδάτων.

ι)
Χ.Θ = 7 + 900 ( ΓΈΦΥΡΑ)

θα
κατασκευασθεί ασφαλτική αντιολισθηρή
στρώση συνολικού μήκους περίπου 150,00.μ.

- Διαφήμιση -

Subscribe to our newsletter
Subscribe to our newsletter

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -