Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Με γρήγορο ρυθμό προχωρούν τα έργα στην Ολυμπία Οδό, Κορίνθου-Πατρών

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 6 λεπτά

Το
ίδιο και στην Ιόνια Οδό , από Αντίρριο
έως Γιάννενα . Έργα που θα ωφελήσουν
πολλαπλώς και την Δωρίδα


Χιλιάδες
νέες θέσεις εργασίας εκτιμάται ότι θα
δημιουργηθούν μέχρι τις αρχές του
φθινοπώρου στην κατασκευή των δύο
παραχωρημένων αυτοκινητοδρόμων,της
γειτονιάς μας, της Ολυμπίας Οδού και
της Ιονίας Οδού .


Το
υπουργείο Υποδομών παρακολουθεί στενά
την πρόοδο των εργασιών, καθώς το
χρονοδιάγραμμα δεν αφήνει περιθώρια
για καθυστερήσεις. Ιδιαίτερα το κομμάτι
Κορίνθου – Πατρών θα έχει παραδοθεί
σταδιακά μέχρι το τέλος του 2015. Η προσοχή
των υπηρεσιών, εστιάζεται στις λιγοστές
μεν αλλά επείγουσες απαλλοτριώσεις,
αρχαιολογικές ανασκαφές και περιβαλλοντικές
αδειοδοτήσεις.

Ας
δούμε πού βρίσκονται τα πράγματα στους
δύο άξονες της Δυτικής Ελλάδας, που
επηρεάζουν και την οικονομική , κοινωνική
και αναπτυξιακή ζωή της Δωρίδας, μετά
την καταβολή των πρώτων 866 εκατομμυρίων
ευρώ από την πρόσφατη συμφωνία Δημοσίου,
τραπεζών και κατασκευαστών.

Κόρινθος
– Πάτρα

Η κοινοπραξία Άπιον Κλέος
εργάζεται σήμερα σε τέσσερα εργοτάξια
(στο Ζευγολατιό, το Ξυλόκαστρο, την
Αιγείρα και το Αίγιο) απασχολώντας περί
τα 950 άτομα. Μέχρι τον Σεπτέμβριο εκτιμάται
ότι ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων
στο έργο θα έχει φθάσει τα 2.300 άτομα.

Όσον
αφορά την πρόοδο του έργου, οι χωματουργικές
εργασίες βρίσκονται στο 60,7%, η κατασκευή
τοίχων αντιστήριξης στο 27%, οδοστρωμάτων
στο 22% και ασφαλτικών στο 15%.

Οι
δέκα διπλές σήραγγες του έργου βρίσκονται
συνολικά στο 70%, με τις πιο προχωρημένες
κατασκευαστικά να είναι οι σήραγγες
Δερβενίου (98%) και Ακράτας (94%).

Αντίρριο
– Ιωάννινα

Οι ρυθμοί στο έργο είναι
ακόμα χαμηλοί (η συνολική πρόοδος του
έργου ανέρχεται στο 32,5%), αλλά ανεβαίνουν
συνεχώς. Σήμερα απασχολούνται 650 άτομα
σε πέντε εργοτάξια (Εύηνος, Αμβρακία,
Σύκουλα, Γυμνότοπος, Πέρδικα), τα οποία
εκτιμάται ότι τα φθάσουν τα 3.000 μετά το
καλοκαίρι.

Το
χρονοδιάγραμμα του έργου, πάντως, είναι
ιδιαίτερα ευαίσθητο, καθώς μεγάλα
τεχνικά έργα δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει,
ιδίως στο βόρειο κομμάτι του.

Για
παράδειγμα, το έργο έχει 23 μεγάλες
γέφυρες, εκ των οποίων οι 8 δεν έχουν
ξεκινήσει να κατασκευάζονται (οι πιο
προχωρημένες είναι οι γέφυρες Ευήνου,
στο 90% και Μακύνειας, στο 70%).

Επίσης
εκκρεμούν ορισμένες απαλλοτριώσεις
και αρχαιολογικές ανασκαφές. Η
σημαντικότερη των εκκρεμοτήτων πάντως
είναι η σήραγγα της Κλόκοβας, που μόλις
πρόσφατα αποφασίστηκε ότι θα κατασκευαστεί.

Ο
εργολάβος πρέπει να καταθέσει το ταχύτερο
δυνατόν τις μελέτες για την περιβαλλοντική
αδειοδότηση του έργου (τόσο για την
Κλόκοβα, όσο και κάποια άλλα σημεία όπου
αποφασίστηκε να γίνουν βελτιώσεις στη
χάραξη).

Μόλις
το ΥΠΕΚΑ δώσει το «πράσινο φως» θα
μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία των
απαλλοτριώσεων. Σε κάθε περίπτωση, η
ολοκλήρωση της σήραγγας τοποθετείται
χρονικά από τις υπηρεσίες του υπουργείου
Υποδομών το καλοκαίρι του 2016.

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο