ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ALCO : Ένας στους δύο επιλέγουν την Χρυσή Αυγή από οργή
- Διαφήμιση -
Χρόνος ανάγνωσης: 15 λεπτά
προβάδισμα με 0,8% της ΝΔ έναντι του ΣΥΡΙΖΑ
Μικρό προβάδισμα στη ΝΔ με 0,8% έναντι του ΣΥΡΙΖΑ δίνει νέα δημοσκόπηση της Alco για λογαριασμό του τηλεοπτικού σταθμού ACTION 24. Αξιόλογο εύρημα της δημοσκόπησης είναι η απάντηση για τους λόγους που κάνουν την συγκεκριμένη επιλογή κόμματος , όπου ένας στους δύο που στηρίζουν Χρυσή Αυγή το κάνουν υποκινούμενοι από συναίσθημα οργής.
Στην πρόθεση Ψήφου χωρίς αναγωγή τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:
ΝΔ: 21,2%
ΣΥΡΙΖΑ: 20,5%
ΠΑΣΟΚ: 6,1%
Ανεξάρτητοι Έλληνες: 5,1%
Χρυσή Αυγή: 6,8%
ΔΗΜΑΡ: 3,7%
ΚΚΕ: 4,9%.
Συμφωνία για Νέα Ελλάδα : 1,2%
Τα ποσοστά στην πρόθεση ψήφου με αναγωγή διαμορφώνονται ως εξής:
ΝΔ: 24,4%
ΣΥΡΙΖΑ: 23,6%
ΠΑΣΟΚ: 7%
Ανεξάρτητοι Έλληνες: 5,9%
Χρυσή Αυγή: 7,8%
ΔΗΜΑΡ: 4,3%
ΚΚΕ: 5,6%
Συμφωνία για Νέα Ελλάδα: 1,3%
Εντωμεταξύ αίσθηση και ιδιαίτερο προβληματισμό εξακολουθεί να προκαλεί το γεγονός ότι η Χρυσή Αυγή σε σχέση με την τελευταία έρευνα της ίδιας εταιρείας που είχε πραγματοποιηθεί στις 1 με 3 Οκτωβρίου για λογαριασμό της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» παρουσιάζει μικρή μεν, άνοδο δε.
Συγκεκριμένα, στην προηγούμενη έρευνα το νεοναζιστικό μόρφωμα συγκέντρωνε στην πρόθεση ψήφου χωρίς αναγωγή ποσοστό της τάξης του 6,4% και με αναγωγή 7,2%.
Στη δημοσκόπηση όσοι συμμετείχαν ερωτήθηκαν και ποιοι είναι οι λόγοι που κάνουν συγκεκριμένη επιλογή κόμματος. Όπως προκύπτει:
- Οι ψηφοφόροι της ΝΔ την επιλέγουν κατά 33% με βάση την ιδεολογία, κατά 45% με βάση τις θέσεις της και κατά 14% υποκινούμενοι από το συναίσθημα της οργής,
- Οι ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ τον επιλέγουν κατά 24% με βάση την ιδεολογία, κατά 46% με βάση τις θέσεις και κατά 22% υποκινούμενοι από την οργή, ενώ
- Οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής κάνουν την επιλογή τους κατά 24% με βάση την ιδεολογία, κατά 25% για τις θέσεις του κόμματος και κατά 50% (ένας στους δύο) υποκινούμενοι από το συναίσθημα της οργής
- Διαφήμιση -