Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

- Διαφήμιση -

Βυθισμένα σκάφη στη μαρίναΤριζονίων πολύχρονη ¨καυτή πατάτα¨ για το Δήμο

- Διαφήμιση -

Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Ένας εκπαιδευτής καταδύσεων , ο Τάσος Δροσόπουλος , πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες μια υπόγεια κατάδυση στα νερά του Αλιευτικού Καταφυγίου Τριζονίων , βιντεοσκοπώντας το βυθό του.

Αφορμή στάθηκε η επί πολλά χρόνια αδιαφορία των αρμοδίων να καθαρίσουν το λιμάνι αυτών και να ανελκύσουν βυθισμένα πλοία.

Είναι άλλη μία ¨καυτή πατάτα¨ που ήρθε στα χέρια πλέον του Δήμου Δωρίδας μετά από πολύχρονη αδιαφορία των αρμοδίων αρχών και υπηρεσιών.

Ας δούμε όμως τι περιγράφει στην έκθεσή του ο δύτης…

Με το που ξεκίνησε η βιντεοσκόπηση έμεινα άφωνος από το είκοσι περίπου μέτρων ιστιοπλοϊκό που έβλεπα βυθισμένο μέσα στο λιμάνι και τα σχοινιά που υπήρχαν παντού και τα οποία δημιουργούσαν δυσκολίες στη καταγραφή. Πολλά αντικείμενα του πλοίου βρίσκονταν διάσπαρτα στο βυθό και η εικόνα ήταν απελπιστική.

Τα κατάρτια του πλοίου βρίσκονται εν μέρει έξω από το νερό.

Στη συνέχεια ήρθα σε άλλη θέση μέσα στο λιμάνι όπου ένα άλλο ξύλινο πλοίο ήταν βυθισμένο, προφανώς περισσότερα χρόνια από το πρώτο και όπως φαίνεται στο βίντεο σε χειρότερη κατάσταση. Μέσα από αυτή την περιήγηση εντός του λιμανιού παρατήρησα και άλλα ενδιαφέροντα στα οποία θα αναφερθώ στη συνέχεια.

Δεν γνωρίζω αν το Λιμενικό Ταμείο του νομού είναι υπεύθυνο για το λιμάνι στα Τριζόνια ή με την εφαρμογή του Καλλικράτη είναι υπεύθυνος ο Δήμος Δωρίδας πλέον, οι διαπιστώσεις μου νομίζω ότι θα βοηθήσουν να δοθεί μία αρχή στη λύση των προβλημάτων και είμαι στη διάθεση των αρμοδίων

1. Πολλά από τα παλιά σκάφη που βρίσκονται στο λιμάνι πολύ σύντομα θα οδηγηθούν σε βύθιση λόγω αδιαφορίας των ιδιοκτητών που τα έχουν εγκαταλείψει, αυτό διαπίστωσα βλέποντας την κατάσταση στα ύφαλα των σκαφών από την κατάδυση.

2. Πολλά σκάφη με ξένη και ελληνική σημαία χρησιμοποιούνται σαν τουριστικές κατοικίες από τους ιδιοκτήτες στερώντας από τα ξενοδοχεία του νησιού οικονομικά οφέλη. Δεν νομίζω ότι καταβάλουν τέλη ελλιμενισμού ανάλογα με αυτά που θα πλήρωναν σε κάποιο άλλο λιμάνι της χώρας, μάλλον τα χρήματα είναι πολύ λιγότερα γι αυτό είναι μόνιμα δεμένα όλο το χρόνο.

3. Σκάφη που είναι μόνιμα δεμένα για χρόνια δεν βγαίνουν από τη θάλασσα για να συντηρηθούν με αποτέλεσμα να επιπλέουν στα νερά στο λιμάνι λάδια μηχανών, υγροί ρύποι από τι κουζίνες και τις τουαλέτες των σκαφών, πετρέλαια, σκουριές κ.α.

4. Δεν υπάρχουν αριθμημένες θέσεις για τα σκάφη.

5. Τα ήδη βυθισμένα σκάφη ιδίως το μεγάλο ιστιοφόρο είναι επικίνδυνο για να δημιουργηθεί ατύχημα με κάποιο άλλο σκάφος ή για τον ηλικιωμένο κύριο που την ώρα που έβγαινα ετοιμαζόταν να κάνει ψαροντούφεκο στο ναυάγιο το οποίο φιλοξενεί πολλά είδη ψαριών. Επαναλαμβάνω τα σχοινιά που υπάρχουν είναι πολύ επικίνδυνα και θα έπρεπε τη νύχτα να φωτίζεται η θέση του πλοίου.

6. Υπάρχουν πολλά άχρηστα αντικείμενα στο βυθό, σύνηθες φαινόμενο και σε άλλα λιμάνια και αλιευτικά καταφύγια του νομού μας.

- Διαφήμιση -

Άμεσες ειδοποιήσεις για τα τελευταία άρθρα μας - στη στιγμή!

- Διαφήμιση -

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο