Η ΓΕΦΥΡΑ ΜΟΡΝΟΥ … ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό
Ειδικότερα, στο κοινοβουλευτικό του έγγραφο, ο Βουλευτής καταγράφει εισαγωγικά ότι « χωρίς καμία απολύτως συντήρηση παραμένει εδώ και χρόνια η μοναδικού κάλους με πέντε καμάρες παλαιά γέφυρα του ποταμού Μόρνου » και προσθέτει ότι « καθημερινά από τη γέφυρα διέρχονται εκατοντάδες αυτοκίνητα, μάλιστα αρκετά από αυτά βάρους πολλών τόνων, καθώς η ηλικιωμένη γέφυρα του Μόρνου αποτελεί την μοναδική οδό πρόσβασης για τα χωριά της ορεινής Ναυπακτίας, αλλά και τα δημοτικά διαμερίσματα του πρώην Δήμου Ευπαλίου και νυν Δήμου Δωρίδας ».
Σημειώνει δε ότι «η γέφυρα του Μόρνου δόθηκε στην κυκλοφορία το 1936 και για πολλά χρόνια αποτελούσε ένα κόσμημα για την περιοχή». Ερχόμενος στο σήμερα, αναφέρει ότι ≪75 χρόνια μετά, βρίσκεται στη χείριστη κατάσταση και έχει εγκαταλειφθεί τελείως ≫ και πως ≪ εδώ και αρκετό καιρό αποκολλούνται συνεχώς από τα τόξα κομμάτια τσιμέντου, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές, που έχουν πέσει πάνω σε διερχόμενα αυτοκίνητα ≫ και ≪ παράλληλα οι γωνίες στα πεζοδρόμια έχουν φθαρεί, με αποτέλεσμα να σκίζονται τα λάστιχα των αυτοκινήτων, αλλά να κινδυνεύουν και οι πεζοί ≫.
Ως εκ τούτου, υπογραμμίζει ως ιδιαιτέρως κρίσιμη την ≪ άμεση αποκατάσταση της στατικής επάρκειας ≫ και πως ≪ οι άμεσες βελτιωτικές παρεμβάσεις είναι κρίσιμες, καθώς η γέφυρα του Μόρνου αποτελεί την μοναδική οδό πρόσβασης για τα χωριά της ορεινής Ναυπακτίας, αλλά και τις τοπικές κοινότητες της Δημοτικής Ενότητας Ευπαλίου ≫.
Στο πλαίσιο αυτό και τονίζοντας ότι ≪ η γέφυρα καθίσταται πλέον επικίνδυνη για τη διέλευση ≫, ο κ. Αυγενάκης ερωτά τον αρμόδιο Υπουργό εάν ≪ προτίθεται να αντιμετωπίσει άμεσα το πρόβλημα με την παλαιά γέφυρα του ποταμού Μόρνου ≫, ενώ ζητά
διευκρινήσεις ≪ πότε αναμένεται να έρθει ειδικό κλιμάκιο στην περιοχή από το Υπουργείο, ώστε να προβεί στη σχετική αυτοψία και να συμβάλλει στην άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος ≫.
Ρεπορτάζ από την ΩΡΑ της ΦΩΚΙΔΑΣ