Ποιος πληρώνει (αλήθεια) το βαρκάρη;
- Διαφήμιση -
Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά
Μιλάνε κάποιοι για κρίση – και στην ακτοπλοΐα. Και για δυνατότητες ανάπτυξης μέσα στην κρίση . Και την ίδια ώρα κάθονται σχεδόν … μυστηριωδώς πορθμειακές γραμμές που εξυπηρετούν ολόκληρες περιοχές.
Ο λόγος για τη γραμμή Αιγίου – Αγίου Νικολάου Δωρίδας που εξυπηρετούσε τα τελευταία χρόνια το επιβατηγό – οχηματαγωγό «Ζαχαρίας» ( κάποτε εκτελούσαν τρία πλοία την ίδια γραμμή και ήταν σχεδόν πάντοτε γεμάτα ! ).
Το φεριμπόουτ αποσύρθηκε λόγω παλαιότητας και ενώ επρόκειτο να αντικατασταθεί από την πλοιοκτήτρια εταιρεία , αίφνης θεωρήθηκε «ασύμφορη» η γραμμή , η μόνη που ένωνε την Πελοπόννησο με τη Στερεά, πέραν του Ρίου – Αντιρρίου.
Παρά , δε, τις διαμαρτυρίες τοπικών παραγόντων, πέρασε ένα καλοκαίρι δίχως τη γραμμή , που μέχρι πέρυσι ήταν πολύ γεμάτη και λέγεται ότι έβγαζε σαφώς τα έξοδά της , ακόμη κι όταν τα δρομολόγια μειώθηκαν σε τέσσερα.
Να είναι τυχαίο ότι αντίστοιχα αυξήθηκαν αισθητά τα έσοδα και οι διελεύσεις από τη μοναδική εναπομείνασα γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου, έναντι του πενιχρού ποσού των 12,80 ευρώ για τα Ι.Χ. ανά διέλευση ( το φεριμπόουτ ήταν πολύ φθηνότερο !) ;
Μήπως κάποιοι, «ρίχνοντας» δύο ολόκληρες περιοχές που μαράζωσαν ( όπως τα καφενεδάκια του Αγίου Νικολάου), εξυπηρετούν συμφέροντα άλλων , με προσχήματα ; Και πετώντας ένα ανεξήγητο «ασύμφορο» ρίχνουν στάχτη στα μάτια του κοινού ;
Μόνο στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας, σε μια εποχή που αναζητούνται νέες ευκαιρίες επενδύσεων και θέσεων εργασίας, αφήνονται τέτοιες ευκαιρίες επενδύσεων και θέσεων εργασίας, αφήνονται τέτοιες ευκαιρίες να πάνε στράφι. Κι έπειτα κάποιοι σου λένε ότι τους λείπει το Υπουργείο Ναυτιλίας …
* Η Φοίβη Αθηναίου είναι δημοσιογράφος στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ
- Διαφήμιση -